ילד הוכש על ידי נחש צפע בנתניה  ילד בן 10 מנתניה הוכש על ידי נחש צפע ילד הוכש על ידי נחש צפע בנתניה 

חייו של ילד בן 10, תושב נתניה ניצלו לאחר שהוכש על ידי  נחש צפע. אביו של הילד "לאחר האירוע המלחיץ הפצתי הודעה לתושבי השכונה שיזהרו" 

ילד הוכש על ידי נחש צפע בנתניה 

ילד כבן 10, תושב קרית השרון בנתניה, יצא אתמול בערב (שלישי) עם חברים לטיול קצר בפרדסים הצמודים לשכונת מגוריו. במהלך הטיול, הרגיש לפתע, נשיכה חזקה בכף רגלו וכן כאבים עזים שהחלו להתפתח באופן מידי.

הילד הדליק את פנס טלפון הנייד וראה סימני דם ונשיכה בכף רגלו, בסמוך לכף הרגל נראה נחש בצבעים שחור-צהוב. הילד המפוחד התקשר מייד לאביו, שהגיע בתוך מספר דקות למקום.

האב התקשר מיד למד"א והילד פונה לבית חולים לניאדו.

פראמדיק מפקח במד"א רפי שבע סיפר: "חברנו עם רכב פרטי בשכונת קרית השרון. הנער ישב במושב הקדמי כשהוא בהכרה מלאה עם סימני הכשה ברגל וכאוב מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל משככי כאבים ונוזלים, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים לניאדו בעיר תוך כדי המשך טיפול רפואי ומעקב אחרי מצבו וסימני ההכשה כשמצבו בינוני ויציב."

בבית חולים לניאדו קיבל הילד טיפול רפואי, במהלכו קיבל חמש מנות של אנטי - סרום על מנת לייצב את מצבו ולהציל את חייו.

ד"ר יעקב שכטר, מנהל מחלקת ילדים בבי"ח לניאדו מסר "האירוע הזה היה יכול להסתיים אחרת לגמרי. נאלצנו לתת לילד מנה גדולה של נוגדנים על מנת לשמור על חייו. אני פונה להורים - שמרו על ילדיכם והקפידו שיצאו לטיולים כשהם נועלים נעליים ועדיף לא לטייל במקומות בהם קיים חשש להמצאות נחשים"

"הילדים בשכונה לא נמצאים עכשיו במסגרת, כהורים אנחנו חייבים לאפשר להם לצאת קצת לנשום אוויר. לאחר האירוע המלחיץ הפצתי הודעה לתושבי השכונה שיזהרו מאד בהליכה בשטחים מועדים לפורענות כאלו" סיפר האב.