צבייר גרמן צעיר בן 19 נדקר אתמול בנתניה צבייר גרמן

ביום שישי אחר הצהריים נדקר צבייר גרמן, תושב נתניה, על ידי שלושה אלמונים, עת שחזר מעבודתו "כשאני אדע שתפסו אותם ארגיש יותר טוב" אמרה האם

צבייר גרמן

אתמול (שישי) בשעות אחר הצהריים נדקר צבייר גרמן, צעיר בן 19, תושב נתניה וסטודנט לתקשורת, על ידי שלושה בחורים, עת שחזר מעבודתו בדרכו הביתה. 
האירוע החל כאשר רכב שנסע מאחורי הרכב של גרמן ברחוב זלמן שז"ר ברמת פולג נתקע בו קלות מאחור. גרמן יצא מהרכב וכשראה שהרכב לא נפגע, סימן לרכב מאחור שהכל בסדר והמשיך בנסיעתו, אולם כשהמשיך בנסיעה והאט את רכבו בסמוך למקדונלדס, זרקו הבחורים מהרכב האחורי בקבוקי בירה על מכוניתו כשאחד הבקבוקים ניפץ את החלון. גרמן יצא מהרכב, על מנת לצלם את המקרה ושלושת הגברים יצאו מהרכב שלהם, כשסכינים בידיהם, ואמרו לו לדבריו "במבטא ערבי כבד" שיכנס חזרה לרכב, תוך שהם לוקחים לו את הטלפון ודוקרים אותו מספר פעמים, בידיו וברגלו. 
גרמן יצא מהרכב שותת דם וללא מכשיר סלולרי וחיפש עזרה עד ששתי עוברות אורח שהבחינו בו הזעיקו את מד"א ואת המשטרה.

"הבן שלי בן 19, הוא עתודאי, סטודנט לתקשורת בגובה 2 מטר, כל חייו בלחימה ישראלית, אולם מאחר והיו לגברים סכינים ביד הוא לא התווכח איתם ונכנס לרכבו לאחר שדקרו אותו מספר פעמים" אמרה אינה, אימו של גרמן בראיון לנתניה נט והוסיפה "הוא הריח מהם אלכוהול ושמע שדיברו במבטא ערבי כבד. כעת הוא מאושפז בבית חולים לניאדו עם דקירה שהגיע ממש עד העצם בירך. הוא בוכה ובמצב נפשי לא טוב. אף פעם לא ראיתי את הילד שלי ככה, בוכה, הוא ממש בטראומה. אני לא יודעת איך להוציא את הילד מהפחד. כשאני אדע שתפסו אותם ארגיש יותר טוב". 
מהמשטרה הגיעו לבית חולים לניאדו "הגיע שוטר מאוד נחמד שישב איתו שלוש שעות ולקח עדות, הצוות בבית חולים והשוטרים היו מקסימים, אבל בינתיים לא מצאו את התוקפים".

ממשטרת ישראל נמסר כי "נסיבות האירוע נבדקות".