סכנה ברחוב ז'בוטינסקי סיוט ברחוב ז'בוטינסקי סכנה ברחוב ז'בוטינסקי

תושבי נתניה נדהמו לראות חלקים נרחבים מחיפוי הבניין מתנפצים אל הקרקע באמצע היום. תושב הרחוב: "צריך להיות פיקוח רציני. מדובר בחיי אדם". העירייה: "צוותים מקצועיים גדרו את המתחם". צפו בסרטון
מחדל חמור ומסוכן בנתניה: תושבי רחוב ז'בוטינסקי 38 בעיר לא האמינו למראה עיניהם, כשבאמצע יום שישי האחרון החלו לקרוס לפתע אל הקרקע חלקים גדולים של אריחי קרמיקה מחיפוי הבניין.

 

רגעים ארוכים של חרדה ליוו את העוברים והשבים, עת צפו חסרי אונים במתרחש – לבנים הקורסות מגובה רב ומתרסקות, כשרק בנס לא היו במקום נפגעים. 
תושב הרחוב שהיה עד למתרחש: "למיטב ידיעתי, הבניין עבר שיפוץ לפני מספר שנים. קמנו בשישי בבוקר וראינו שהחיפוי קורס. חשוב לציין כי גם בבניין ממול נפלו אריחים שבוע לפני כן, ומדובר באותו קבלן שעשה את החיפוי לכמה בניינים ברחוב. אין ספק שזה מפחיד. אתה נותן לבעל מקצוע לעשות עבודה, ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה עם אחד הילדים שלנו היה עובר בסביבה. צריך להיות פיקוח רציני בנושא כי מדובר כאן בחיי אדם". 

מעיריית נתניה נמסר בתגובה לדברים: "מיד עם היוודע המקרה, הגיעו למקום צוותים מקצועיים מטעם מינהל הפיקוח והאכיפה שגדרו את המתחם וסגרו את אזור החנייה לכניסת הולכי רגל וכלי רכב. בנוסף, מהנדס מטעם הפיקוח על הבנייה ערך בדיקה במקום, הוכנה התראה לבעלים והנושא ייאכף בהתאם להוראות".