משפחתו של איתי חן התבשרה כי אינו בין החיים (וידאו) צילום: נתניה נט 

לאחר שהמשפחה קיבלה את הבשורה המרה מכל, אמר רובי חן אביו של איתי "אנחנו לא מרגישים שהסתיים המסע שלנו. אנחנו החלטנו שאנחנו ממתינים עד להחזרתו של איתי לשבת שבעה ואנחנו נמשיך את המאבק" 

משפחתו של איתי חן התבשרה כי איתי, שנחטף ב 7.10 נהרג בקרב באותו יום. הרב הצבאי הראשי קבע את מותו לאחר בחינה של כלל הממצאים וגופתו נחטפה לשטח הרצועה.
לאיתי היה דרכון אמריקאי ומשפחתו פעלה רבות גם עם ממשלתו של ביידן על מנת להחזיר את החטופים. היום פרסם ביידן הודעה רשמית בה הביע זעזוע ממותו של איתי. בהודעה שהוציא הנשיא ביידן הוא כתב "אביו ואחיו של איתי נתנו לי בחודש דצמבר חנוכייה, שתזכיר לנו שהאור תמיד יסלק את החושך והרוע לא ינצח. היום, כשאנחנו מתאבלים עם משפחתו של איתי על האובדן הטראגי, אנחנו שומרים את התזכורת הזו קרוב לליבנו".

בחודש שעבר חגגה משפחתו את יום הולדתו ה-20 בתקווה שהוא חי בשבי. כעת המשפחה בחרה לקיים הלוויה ושבעה רק כשגופתו של איתי תוחזר לקבורה בארץ "אנחנו נמשיך את המאבק עם כל 133 המשפחות כדי להביא עסקה עכשיו. עכשיו יש הזדמנות, יש חלון להביא לעסקה ולהקטין את הסבל של המשפחה שלי ושל כל  133 המשפחות האחרות" אמר רובי.