שני פצועים בתאונה בין אופניים לאופנוע במרכז העיר נתניה זירת האירוע | צילום: איחוד הצלה 

רוכב אופניים נפצע קשה ורוכב אופנוע נפצע באורח בינוני בתאונת דרכים בין אופניים לאופנוע במרכז העיר נתניה

בשעות הצהריים (שני) אירעה תאונת דרכים בין רוכב אופניים לרוכב אופנוע בשדרות וייצמן פינת היהלום בנתניה. צוותים רפואיים שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו לבי"ח שיבא תל השומר ולניאדו שני פצועים, בהם: גבר כבן 60 במצב קשה עם חבלה בראש, וצעיר בן 21 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגב. 

פראמדיקית במד"א נעמה פויכטנברג סיפרה: "הגענו למקום וראינו את האופנוע והאופניים זרוקים על הכביש, לצידם היו שני פצועים, אחד שוכב על הכביש ואחד יושב על המדרכה. שניהם בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן טיפול תרופתי לכאב, ופינינו אותם כשמצבו של 1 הפצועים מוגדר קשה ויציב, ומצבו של הפצוע הנוסף מוגדר בינוני."

משה רייכמן, נתן טואטי ונתנאל ירושלמי חובשו מד"א־הצלה שרון שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "מדובר בתאונה בין אופנוע לאופניים. רוכב האופניים, גבר כבן 70 נמצא שוכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת עם חבלת ראש. בסיוע חובשים ופראמדיקים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות. רוכב האופנוע, גבר כבן 25, נפצע באורח בינוני עם חבלת ראש. הפצועים פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים שיבא-תל השומר ולניאדו.

נתי רחום ונחמן חי סוסל חובשי איחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות אופניים ואופנוע. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופניים שנפצע באורח בינוני עד קשה ולרוכב האופנוע שמצבו מוגדר קל עד בינוני".