העירייה אישרה רוכלות ניידת ל "יוסי חביתה" תמונה: פייסבוק | שימוש לפי סעיף 27א

בעל מזנון בנתניה יוסי בן ארויה, המכונה "יוסי חביתה", הפועל ללא היתר במשך שנים רבות, קיבל השבוע אישור רוכלות ניידת 

בעל מזנון הפועל ללא רישיון עסק בנתניה כבר עשרות שנים, קיבל השבוע אישור רוכלות מעיריית נתניה. המזנון נבנה ללא היתר בסמוך לתחנת הרכבת בנתניה, על קרקע חקלאית בבעלות מדינת ישראל עם הפקעה לטובת משרד התחבורה, בשל הצורך להרחבת כביש החוף.
מדובר במזנון הראשון שהוקם בנתניה לשם מכירת חביתות מסוגים שונים. כידוע, כיום כבר קמו מזנונים נוספים שעוסקים בחביתות בלבד. בעירית נתניה ציינו, כי בעל המזנון, שכנגדו הוגש על ידי התובעת העירונית, עו"ד רוני דורון, כתב האישום, פועל במקום מאז 2002, ופרקליטו, ד"ר ניסן שריפי הצליח למשוך את הדיון בכתב האישום שהוגש כנגדו עד לשבוע האחרון, וכעת גם קיבל בעל המזנון "פרס" על התנהגותו: אפשרות לרוכלות ניידת, למרות שמאז 2006 לא מוענקים עוד רישיונות נוכלות ניידת על ידי העירייה.
השופטת אופיר כתבי- ריבלין שדנה בענין, ציינה בפסק הדין כי: "העסק נפתח על ידי הנאשם לשם שיקומו, ונראה כי השיקום נשא פרי ובאמצעות עסק זה מפרנס את בני ביתו ושב לדרך הישר".
בהמשך, קיבלה השופטת את טיעוניו של ד"ר שריפי והטילה קנס קטן וסימלי על בן ארויה, בסך של 2,500 ₪ בלבד.

ביקשנו את תגובת משרד עורכי הדין של ד"ר שריפי, אולם נמסר לנו כי עקב היותו בדיונים רצופים, לא יוכל להגיב. אם תשוגר תגובה בהמשך, היא תצורף לכתבה.
מעיריית נתניה טרם התקבלה תגובה.