עיריית נתניה חתמה על הסכם קיבוצי עם עמותת רגעים הסכם קיבוצי עם עמותת רגעים

עיריית נתניה חתמה השבוע על הסכם קיבוצי להסדרת תנאיהם של כ-300 עובדי ״רגעים״, העמותה לחינוך בלתי פורמאלי בנתניה 

אגף התאגידים העירוניים במשרד הפנים אישר השבוע למתן תוקף הסכם קיבוצי בין העמותה לחינוך הבלתי פורמלי בנתניה מיסודה של עיריית נתניה ובין ההסתדרות. מדובר בהסכם משמעותי שיחול על כ- 300 עובדים במגוון תפקידים: עובד צהרונים, אבות בית, נוער וצעירים, קליטה, מרכזים של הרווחה, ספורט, מנהלה ועוד.

ההסכם כולל את תוספות השכר והמענק החד-פעמי שניתן למגזר הציבורי, קרן השתלמות, הצטרפות לשתי עמותות מקצועיות, הגדלת הפרשות לתגמולים, גמול השתלמות בהתאם לחוקת העבודה, תקציב רווחה מוגדל לגיבוש והשתלמות עובדים ועיגון הזכויות הסוציאליות והגנה על העובדים.

יו"ר המרחב בהסתדרות, משה סמיה: "לאחר מו"מ ארוך ומורכב, אושר הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי "רגעים" מדובר בעובדים מסורים ומקצועיים אשר עושים עבודת קודש ואמונים על מתן שירותים חשובים לאוכלוסיית התושבים המגוונת של העיר נתניה מטף ועד זקן.
ההסכם מביא עימו בשורה משמעותית לכ-300 עובדי העמותה. אני מבקש להודות לעו"ד רן קידר, מנהל חטיבת תאגידים עירונים בהסתדרות המעו"ף, לעו׳ד ענת בוארון, לאדיר גוסלקר מזכיר האיגוד המקצועי אשר פעל לקיום המו"מ והנעתו לועד העובדים בראשותו של דורון גלאם שפעל ללא לאות לחתירה להסכם משמעותי עבור העובדים וכן להנהלת העמותה על שיתוף הפעולה.
ברצוני להודות לעיריית נתניה על תרומתה לקידום ההסכם הקיבוצי עד לחתימתו ולהכרה בחשיבותם של עובדי העמותה במערך השירות של העיר נתניה. אנו במרחב נמשיך לפעול למען העובדים והעובדות".

מנכ"ל העמותה, משה קייזלר: "אני מודה להנהלת העיריה על תמיכתה במהלך החשוב של הסדרת הזכויות של עובדי העמותה-בהחלט מדובר על צעד משמעותי מתגמל, הן בפן הכלכלי והן כאות הערכה לעובדים המסורים".

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: ״אני מברכת על ההסכם הקיבוצי החשוב. עובדי "רגעים" אמונים על מתן שירותים חשובים לאוכלוסיית התושבים המגוונת של נתניה. ההסכם מביא בשורה משמעותית לכ-300 עובדי העמותה. ברצוני להודות ליו״ר המרחב בהסתדרות משה סמיה, מנכ״ל רגעים משה קרייזלר וליו״ר הוועד דורון גלאם על שיתוף הפעולה״