בית ספר שזר שז"ר שוב בכותרות: הורים טוענים לפיצול בין הילדים בית ספר שזר

לאחר מחאה רחבת היקף נגד סגירת בית הספר, עושה רושם שאין מנוס ממעבר רוב הילדים לשלהבות חב"ד בשכונת נאות שקד. אלא שכעת עולות תלונות של הורים לפיהן אחים ואחיות שובצו לבתי ספר שונים. שי בראון, יו"ר ועד ההורים: הילדים לא יפוצלו ובתי הספר הקולטים ישודרגו"

בית ספר שזר

סאגת בית ספר שז"ר מסרבת לרדת מסדר היום. כזכור, בעקבות החלטת העירייה על סגירת המוסד החינוכי היחיד בשכונת נאות שקד בנתניה, התקיימה מחאה שכללה הפגנה ועצומה נגד ההחלטה, שמשמעותה להעביר את מרבית הילדים לבית הספר הדתי בשכונה – שלהבות חב"ד, לצד מספר אופציות של מוסדות חינוכיים מרוחקים יותר.
על פניו, נראה שאין מנוס מרוע הגזירה, לאחר שמספר הצעות פשרה לא מצד ההורים טרם נענו, אך כעת צצה בעיה נוספת: טענות של הורים לפיהן ילדיהם קיבלו שיבוץ לבתי ספר שונים, מה שיקשה עליהם עוד יותר את המעבר ומן הסתם גם על ההורים. "לא פגעתם בנו מספיק עם ההחלטה לסגור את בית הספר? ניתקו את הילדים מהחברים שלהם, מה שבהכרח יגרום לנזק נפשי, ועכשיו רוצים לנתק גם את האחים זה מזה? לא בא בחשבון", הבהירו כמה מהם.
יו"ר ועד ההורים העירוני, שי בראון, מבקש לעשות סדר בבלגן: "יש 16 בקשות להירשם לבית ספר שז"ר וכולן יתקבלו", הוא מבהיר בשיחה עם 'נתניה נט'. "מעבר לכך, ועד ההורים העירוני נמצא בשיח מתמשך ורציף עם ראש מינהל חינוך. סוכם שילדים לא יפוצלו ויגיעו יחד כמשפחות לבתי הספר הקולטים. אותם בתי ספר ישודרגו ויחוזקו, נדאג למעטפת תומכת עבור הילדים ואני אומר חד משמעית שהמגמה היא לבוא לקראת ההורים והילדים, ולאשר את כל הבקשות והשיבוצים במסגרת המכסות המותרות על פי חוק. ברור לנו שמדובר בסיטואציה לא פשוטה, אבל נעשה הכל כדי שהמעבר בשנה הבאה יהיה קל ומיטבי ככל האפשר".