הרב שניאור ברודהרב שניאור ברוד- רב ושליח חב"ד בשכונות רמת פולג ועיר ימים                                                                

       

רשימת הפוסטים של הרב שניאור ברוד

בית המקדש בעבודה עברית | פורסם ב- 6.7.2015

כותבים בנתניה נט - הרב שניאור ברוד

בצומת הכניסה לשכונת מגורנו, עמדו שני פעילים מיוזעים על רקע שלט גדול הקורא לחלוקה צודקת, לדבריהם, של המשאבים הציבוריים, ובמקרה זה של זכויות הגז. הפעילים הנמרצים הציעו לעוברים ושבים פליירים בנושא, וניסו לשכנע את הנהגים שהמתינו להחלפת האור ברמזור לירוק, להדביק סטיקר על אחורי הרכב. באותו מקום, לפני שנה בדיוק, ניטעו אוהלים שהפכו לסמל המחאה החברתית של הקיץ הקודם, וזעקו את מצוקת הדיור של הזוגות הצעירים.

להמשך קריאה...


הרבי של כולם | פורסם ב-9.6.2015 

כותבים בנתניה נט - הרב שניאור ברוד
מבט חטוף בלוח השנה מעביר בי צמרמורת. יום שבת ג' בתמוז (20.6), הוא יום השנה להסתלקותו של הרבי מליובאוויטש. היום הזה צובט את הלב, ומעלה אצלי זיכרונות מימי ילדותי בכפר-חב"ד. תאריך זה מחזיר אותי עשרים ואחת שנה לאחור, ליום ראשון ג' תמוז תשנ"ד, 12 ביוני 1994. הייתי אז כבן עשר. אפילו אז, כילד קטן, מה שיותר מכל הטריד אותי ואת יתר החברים בני גילי, היה שלומו של הרבי.

להמשך קריאה...


אני ואתה נשנה את העולם | פורסם ב-15.4.2015 

כותבים בנתניה נט - הרב שניאור ברוד
חבר שפגשתי השבוע אמר לי בחיוך: מי האמין שיבוא יום ואפשר יהיה להיכנס לסופר עם שטר של חמישים שקלים, ולצאת עם חבילת טיטולים וגביע קוטג' בתמורה... ואכן, המלחמה על הבית (המצוייר על גביע הקוטג'..), הצליחה במידה שאת היקפה קשה להעריך. וזו לא רק ההצלחה הישירה בהורדת מחירו של הקוטג'. גם הירידה התלולה, שלא לומר התרסקות מחירי הטיטולים ותחליפי החלב לתינוקות, הם תוצאה של אותו מאבק.

להמשך קריאה...


זוג שליחים, אחד אלוקינו | פורסם ב- 15.4.15

כותבים בנתניה נט - הרב שניאור ברוד
שבע בבוקר, שדה התעופה המקומי בעיר פערם שברוסיה. אם להאמין לסשה, הנהג שנשלח לאסוף אותנו מהשדה, מזג האוויר היום נוח במיוחד: 15 מעלות מינוס. 'כמה חבל שלא הבאנו איתנו כובעי-שמש', אני מהרהר בקול... סשה מסייע להעמיס את החבילות שהבאנו איתנו מהארץ בתא-המטען, ובינתיים רעייתי וביתנו הפעוטה ממהרים להצטנף בתוך הרכב, מאימת הרוחות המנשבות בחוץ.

להמשך קריאה...