אלימות במשפחה או המצאה של ילד נקמן? אילוסטרציה | adobe

זוג מנתניה - רופאה ובעלה קצין בצה"ל, נחקרו במשטרה בטענה כי היכו את ילדם הקטין. הנשק של הקצין נלקח. לאחר חקירה קבע בית המשפט כי אין כל ממש בתלונה והנשק הוחזר לקצין

רופאה נתנייתית ובעלה, קצין בצה"ל, נחקרו במשטרה בטענה כי היכו את ילדם הקטין. את התלונה כנגדם הגישה מורה בבית הספר בו לומד הילד. בני הזוג פנו לעו"ד ד"ר ניסן שריפי, ומשרדו הצליח לבלום את החקירה ולהוכיח כי אין כל ממש בתלונה כנגד ההורים.

ברם, בשל התלונה והחקירה נלקח נשקו האישי של הבעל, אשר הינו קצין ולוחם במילואים בצה"ל, ולפיכך, התערב ד"ר שריפי שוב ופנה אל פרקליטות המדינה, וציין, בין השאר, כי מדובר בבני זוג שמטפלים בילדיהם במסירות ובאהבה וכי הילד דיבר סרה בהורים שלו רק כי לקחו ממנו את מכשיר הטלפון הנייד בו בהה במשך כל היום. למכתבו צירף ד"ר שריפי גם חוות דעת של פסיכולוגית, אשר ציינה כי הילד הוא "בעל אישיות נרקיסיסטית ולא בוחל בשום דרך לקבל את מה שחשקה נפשו ושם את רצונו מעל הכל" עוד הוסיפה הפסיכולוגית כי מדובר בדימיונות של הילד ובמצג שוא בלבד. ד"ר שריפי הצביע גם על סתירות רבות בחומר הראיות שנאסף כנגד ההורים, ולפיכך ביקש כי התלונה והחקירה ייסגרו בעילה של היעדר אשמה ולא רק מחוסר ראיות.
השבוע חגגו ההורים את קבלת בקשתם לסגירת תיק החקירה מחוסר אשמה, וזאת במסיבה שנערכה בחצר ביתם עם עשרות רבות מחבריהם.