כתב אישום חמור נגד מאבטח בחוף סירונית בנתניה אילוסטרציה | pexels

מאבטח בחוף סירונית בנתניה היכה את בת זוגו באגרופים בעיטות ואלה, דקר אותה וצילם אותה עירומה כשהוא אומר "דפקתי לה מכות, זה התחת שלה, תקעתי בה סכין, בקיצור אחים שלי, ילדונת לא מוצדקת הסתובבה עם כל אחד, הייתי חייב לתת לה מכות"

הנאשם, מאבטח בחוף סירונית בנתניה, הורשע לאחר ניהול הוכחות בעבירות אלימות קשות שביצע בבת זוגו במכולה בה התגוררו השניים בחוף סירונית בנתניה.

הנאשם היכה את המתלוננת באגרופים ובעיטות והלם בה באמצעות אלה בכל חלקי גופה, דקר אותה בסכין שלוש פעמים באזור האגן, גרר אותה אל מחוץ למכולה, שם המשיך להכות בה נמרצות, אז החזירה למכולה וטלטל אותה.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נשברו צלעותיה של המתלוננת, נשבר אפה, והיא סבלה מחבלות בכל גופה.

המתלוננת שהייתה מגואלת בדם הסירה את בגדיה. אז דחף אותה הנאשם לעבר המיטה, והסריט אותה כשהיא עירומה, על סף אובדן הכרה, מישש את שדיה, באומרו: "זה הפנים שלה, העיניים שלה, אני דפקתי לה מכות, זה התחת שלה, תקעתי בה סכין, בקיצור אחים שלי, ילדונת לא מוצדקת הסתובבה עם כל אחד, הייתי חייב לתת לה מכות, קרעתי אותה, והיא אומרת לי שהיא אוהבת אותי. תגידו חברים, אחרי שחמישים איש מזיינים אותה, את ה-51 היא יכולה לאהוב? מה אתם חושבים? תגובות שלכם?..".

בהמשך יצא הנאשם מהמכולה, ונעל את המתלוננת בפנים, בלא שיש לה אפשרות לצאת החוצה. רק למחרת היום הזמין משטרה למקום, אך הורה למתלוננת למסור לשוטרים כי שלושה נתינים זרים הגיעו מהים בסירה, והם שתקפו אותה.

כשהגיעו שוטרים למקום, מסרו הנאשם והמתלוננת לשוטרים כי שלושה נתינים זרים אשר הגיעו לחוף בסירת גומי, תקפו מינית את המתלוננת ונמלטו חזרה בסירה. בעקבות הדיווח החל חיל הים בסריקות נרחבות, ללא הועיל. רק לאחר זמן ממושך, כשהתברר כי מדובר בדיווח שווא, הופסקו הסריקות.

עדות המתלוננת

המתלוננת העידה בסיוע מתורגמנית לשפה הרוסית. היא סיפרה אודות נסיבות הגעתה לארץ למטרות עבודה, היכרותה עם הנאשם, חייהם המשותפים במכולה בשפת הים, שם עבד הנאשם כמאבטח. המתלוננת תיארה בפירוט את אירוע האלימות המתמשך שחוותה מהנאשם. היא סיפרה כיצד הגיע באותו היום "שתוי, מאוד עצבני, ישר התחיל לצעוק עליי ולכעוס. הוא בא עם טענות שאני נפגשתי עם גברים אחרים, שאני בוגדת, שאני יוצאת עם גברים אחרים, שאני שותה אלכוהול. אז התחיל ישר להרביץ".

המתלוננת העידה כיצד היכה אותה תחילה בידיו וברגליו, והדגימה מכות בצִדי ראשה, במרכז גופהּ ובתחתיתו. היא תיארה והמחישה כיצד בעט בה הנאשם באמצעות ברכיו (בִּרכּיוֹת) באזור הצלעות, כיצד נטל סכין ודקר אותה מספר פעמים בישבנה, כיצד לקח אלה והיכה בה באמצעותה בצלעות משני צִדי גופה. העדות לוּוְתה במחוות גופניות אותנטיות ששימשו את המתלוננת להמחיש את מעשיו הפיזיים של הנאשם, ואת הפגיעות בגופה. "אח"כ בעט בי וזרק אותי מהקרוואן". המתלוננת המשיכה ותיארה כיצד היכה אותה הנאשם בברוטליות בבעיטות בכל חלקי גופה כשהייתה שרועה על האדמה מחוץ לקרוואן. אז משך אותה בחזרה, "הושיב אותי על המיטה, נתן מכה עם האגרוף בלסת, שן אחת נפלה לי, נשברה". כשנשאלה כיצד הוציא אותה הנאשם מהקרוואן החוצה, וכיצד הכניס אותה פנימה, השיבה: "החוצה משך אותי בשיער, בחזרה בחולצה משך אותי".

אשר לאופן בו צילם אותה הנאשם סיפרה: "שם אותי על המיטה ואמר שאני אלך לישון. זה מה שאני זוכרת קצת מעורפל... קצת נרדמתי לפרק זמן קצר, ואז כנראה צילם אותי. באותו רגע חשבתי שנדמה לי שמצלם אותי, כי לא הייתי בהכרה מלאה, היו לי כאבים מאוד חזקים בראש ולא כל כך הבנתי את המצב. אח"כ התברר שכן צילם".

המתלוננת העידה כי נותרה לשכב במכולה כשהיא חבולה וכואבת, וכי שהתה שם במשך יומיים עד שהנאשם הזמין מד"א. לדבריה, הנאשם הגיע מדי פעם למקום, ועסק בענייניו. לשאלה מדוע לא יצאה מהמכולה, השיבה כי נעל אותה במפתח, והסבירה כי תלה את המנעול מחוץ למכולה. לדבריה, אין שום אפשרות לצאת מהמכולה במצב זה. האירוע התרחש בלילה שבין שישי לשבת. למחרת בשבת בבוקר חזר הנאשם, ואיפשר לה לצאת לשירותים. לשאלת ב"כ המאשימה מדוע לא עזבה את המקום, השיבה שהייתה חבולה, ללא בגדים, ולא היה לאן ללכת. כן העידה כי לא רצתה שהנאשם ייעצר בגין מעשיו.

הרשעת הנאשם

הנאשם כפר בעבירות שיוחסו לו, וניהל את משפטו עד תום. בגין מעשיו הורשע הנאשם במלוא העבירות שיוחסו לו: חבלה חמורה, פציעה כשהעבריין מזוין, תקיפת בן זוג הגורמת חבלה, כליאת שווא, מסירת ידיעה כוזבת ושיבוש מהלכי משפט.

בשל מחדל של משטרת ישראל, ובהמשך של גורמי התביעה, לא יוחסה לנאשם בחקירתו ובכתב האישום עבירה של מעשה מגונה. בפתח ישיבת ההוכחות הראשונה, בטרם נשמעו העדים, הזהיר בית המשפט את הנאשם כי עליו להתגונן גם מפני עבירה של מעשה מגונה. בתום המשפט הורשע הנאשם גם בעבירה זו.