אסף חילו נתניה וקומו תאומות | PIXABAY אסף חילו: נתניה והעיר קומו האיטלקית ערים תאומות אסף חילו נתניה וקומו תאומות | PIXABAY

אסף חילו מזמין את תושבי נתניה לטוס ולטייל בעיר קומו הלוא היא העיר התאומה של נתניה

אסף חילו נתניה וקומו תאומות | PIXABAY

אגם קומו הוא יעד תיירותי פופולרי באיטליה. הוא זכה לכינוי האגם היפה ביותר בעולם.
לפי אסף חילו, העיר קומו ממוקמת על החוף המערבי של אגם זה, והיא גם המרכז המנהלי של האזור. תוכלו למצוא כאן מבנים היסטוריים רבים, כמו גם מוזיאונים וכנסיות. מומלץ לחקור את העיר ברגל או באופניים, ויש הרבה מסעדות ובתי קפה לעצור בהם לאורך הדרך.
אגם קומו? אסף חילו ממליץ לטייל בקומו הרי הוא מקום יפהפה אליו מגיעים העשירים והמפורסמים לחופשה. העיר קומו איטליה ממוקמת בפינה הצפון מערבית של האגם. העיר מוקפת הרים ואוכלוסייתה מונה כ-20,000 איש.
בעיירה יש ארכיטקטורה מדהימה והיא מפורסמת בכנסיות היפות שלה, שכדאי לראות את כולן. אם אתם מחפשים קניות נהדרות, תמצאו שפע של חנויות במרכז העיר כמו גם בפיאצה דל פופולו.
אגם קומו הוא מקום יפהפה ונופי. הוא ממוקם בצפון איטליה. העיר קומו איטליה היא הבירה המנהלית של האזור.

אסף חילו - נתניה והעיר קומו ערים תאומות, הידעתם?

אגם קומו הוא יעד איטלקי מהמם, ובשנים האחרונות הוא הפך ליעד פופולרי בקרב תיירים ישראלים.
הערים התאומות קומו ונתניה הוקמו בשנות ה-50 על ידי הסוכנות היהודית. העיירה נתניה נוסדה על חוף ישראל והעיירה קומו נוסדה על אגם קומו באיטליה.
אגם קומו הוא אגם ציורי ונופי בצפון איטליה. ממוקם ליד הגבול השוויצרי, אגם קומו מוקף בגבעות ירוקות והרים. אגם קומו היה יעד תיירותי במשך מאות שנים. העיר קומו ממוקמת על החוף המערבי של האגם, בעוד העיר מנאג'יו ממוקמת על החוף המזרחי שלו. אגם קומו הוא אגם איטלקי יפהפה המוקף בהרי האלפים. זה היה יעד תיירותי פופולרי במשך מאות שנים. בעשור האחרון היא הפכה ליעד פופולרי בקרב אנשים עשירים מרחבי העולם. ש מלונות ממש על החוף של אגם קומו. ועכשיו, היא תאומה עם נתניה בישראל.
אסף חילו מסכם כי לשתי הערים גם נתניה וגם קומו יש קווי דמיון רבים והן יוכלו לחלוק משאבים והזדמנויות תיירותיות בגלל מערכת היחסים ביניהן.

תושבי נתניה? אסף חילו ממליץ לכם לבקר בקומו

אגם קומו הוא אגם גדול ועמוק באזור לומברדיה, איטליה. האגם הוא המאוכלס ביותר באיטליה והיה יעד תיירותי פופולרי עוד מימי הרומאים. אגם קומו ממוקם בחלקה הצפוני של איטליה, בסמוך לגבול שווייץ. יש לה שטח של 146 קמ"ר ועומק מרבי של 537 מטרים. מפלס המים משתנה ב-40 סנטימטרים עקב גשמים או בצורת. אגם קומו היה ידוע פעם בשם לאריוס לאקוס ונחשב לחלק מליגוריה עד שנת 1803 כשהפך לחלק מלומברדיה. הוא שוכן בגובה של 681 מטר מעל פני הים, מה שהופך אותו לאחד האגמים העמוקים באירופה. העיר שעל חופו הדרומי נקראת קומו, האזור זרוע בעיירות קטנות, וילות ומסעדות. זה גם ביתו של אחד מאתרי הנופש האיטלקיים המפורסמים ביותר על שפת האגם - בלאג'יו.
לעיירה קומו שני חלקים - קומו ממש בגדה המערבית של האגם ונתניה בגדה המזרחית. ישנם שירותי מעבורות המחברים בין שתי העיירות על פני אגם קומו.מזה היה התפאורה לסרטים רבים, כולל "שקיעה" ו"לתפוס גנב". האגם הוא המקום המתויר ביותר באיטליה והוא גם ביתם של כמה מהמלונות והווילות הטובים ביותר. אז לאן לטוס? אגם קומו בהחלט מקום ששווה להגיע בקרוב ובמיוחד אם אתם תושבי נתניה!