צילום: freepik חקירות זוגות בוגדים אבירם נץ צילום: freepik

לחוות בגידה זה מאוד לא נעים בלשון המעטה. זוגיות זו חוויה המבוססת בסופו של דבר על נאמנות ושותפות. הבטחה לדרך משותפת בה שני חלקי המשוואה, שני בני הזוג, מבטיחים זה לזו כי תפקידם יהיה להגן נפשית ופיזית על השני לאורך השנים

צילום: freepik

בגידה היא חוויה בה הבטחון האישי נפרץ במידה משמעותית. מדובר על אירוע שיכול להביא לא פעם להתמודדויות נפשיות וכלכליות לא פשוטות. על אף שמדובר על נושא לא נעים, כזה שנוח להתעלם ממנו, חשוב לשים לב כי במידה ומדובר על בני זוג הנשואים זה לזה, כאלו שבינם יש קשר לא רק נפשי כי אם גם כלכלי, ההמלצה היא לא לטמון את הראש בחול.
במידה ואינכם בטוחים במצב העניינים, זה הזמן לפנות לחוקר פרטי המבין בתחום. חוקר פרטי יאסוף בורכם את הראיות הרלוונטיות ויעזור לכם להתמודד עם תהליך לא קל של גירושים מול בית משפט במידת הצורך.
על מנת שנוכל להרחיב עוד על הנושא, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא את האמור מטה.

מה חשוב לדעת לפני שמתייעצים עם חוקר זוגות בוגדים

ישנם שני דברים אליהם יש לשים לב כאשר אתם פונים לאיש מקצוע, חוקר פרטי זוגות בוגדים, במטרה למצוא פתרון לצרכים שלכם.
1. שימו לב כי מדובר על איש מקצוע הפועל כחוק: חקירה של בגידות בין בני זוג עלולה להתגלגל מהר מאוד לבתי משפט לענייני גירושין. על מנת שהראיות אותן אסף אותו רואה חשבון פרטי ייחשבו בבית המשפט, חשוב שאותו איש מקצוע יפעל כחוק. במידה וזה לא עובד על פי הכללים הקבועים בחוק, הראיות אותן אסף עלולות להתברר כבלתי קבילות עבור בית משפט. על מנת שזה לא יקרה ולא יפגע בכם בדיעבד, בהחלט כדאי לבחור איש מקצוע המכיר את החוק ויודע לעבוד על פי הכללים.
2. דבר שני, חשוב מאוד שתבחרו איש מקצוע עליו אתם יכולים לסמוך: כאשר אתם חווים בגידה והולכים לתהליך בו אתם מחפשים אחר בן הזוג, מילת המפתח של התהליך הוא אמון. מגיע לכם לבחור במשהו שתוכלו לסמוך עליו. שימו לב כי אתם בוחרים במי שיהיה שם עבורכם גם באספקט הריגשי, כדי שלא תרגישו כי אתם עומדים לבד במערכה הבלתי אפשרית הזו.
3. שימו לב כי אתם מקבלים את כל המידע שאתם צריכים: אין סיבה שלא תהיו מעודכנים לאורך כל הדרך. שימו לב כי אתם מקבלים את כל המידע הדרוש לכם בזמן. על מנת שתוכלו לפעול באופן הנכון ביותר בזמן אמת.
אני, אבירם נץ, עובד שנים בתחום. מכיר את כל סוגי החקירות ואת השיטות המתקדמות בתחום. אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר כדי שביחד נוכל למצוא את הדרך שלכם לקבל את המענה לו קיוויתם.