צילום: freepik התקנת גדר מתכת – האם כדאי לעשות את זה לבד? צילום: freepik

אתם גרים באזור חיפה ובחודשים האחרונים קרה יותר מידי פעמים שחזרי בר נכנסו אליכם לגינה?

צילום: freepik

מצד אחד אתם אוהבים אותם אך מצד שני הם נראים לכם מעט מסוכנים? הם גם חופרים לכם בגינה והורסים כל חלקה טובה? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות משהו בנידון. האמת היא, שחזירי הבר בחיפה מהווים בעיה של ממש, אך עד שהעירייה תטפל בדברים, ברור מדוע אתם צריכים לעשות משהו באופן עצמאי כדי לדאוג לגינה שלכם. תוהים מה כדאי לעשות ואיך? פשוט מאוד: התקנת גדר מתכת זו הבחירה הנכונה. גדר מתכת תימנע מהחזירים להיכנס, ממש כפי שהיא תמנע מכל המזיקים האחרים לחדור אליכם והיא אף תעצור את הגנבים או הפורצים. מה שכן, חשוב לדעת שהתקנה של גדר מתכת זה לא עניין של מה בכך, ואין ספק שאם אתם כבר עושים זאת, תרצו לעשות את העבודה הכי טובה שאפשר.

איך לבחור את מתקיני הגדר שלכם?

התקנת גדר מתכת, כמו הרבה עבודות אחרות שתוכלו לעשות בגינה שלכם עם קבלן מחברת המרכז הישראלי למסגרות, זה לא באמת משהו שכדאי לעשות לבד. העניין הוא שאומנם תהיה לכם אפשרות לקרוא מידע בנושא, להתייעץ עם המומחים ואולי אפילו לראות סרטון הדרכה אחד או שנים, אך בפועל זו עבודה מקצועית לכל דבר ועניין. לכן, אם אתם באמת רוצים שהגדר תחזיק מעמד ואם אתם לא רוצים לקום בבוקר תוך כמה שבועות ולראות שהיא נהרסה, צריך לראות איך מתקינים אותה. זה נכון שתוכלו להתחיל לקנות ציוד מתאים ובעזרתו לבצע את העבודה, אך בפועל זה לא כל כך פשוט ובפועל אנחנו רואים שצריך גם לא מעט כוח פיזי בשביל לעשות זאת. לכן, אם אתם יכולים להשאיר את העבודה הזאת לאנשי המקצוע הכי טובים שיש, למה לחשוב פעמיים? מה שכן, בבואכם לבחור אנשי מקצוע שיוכלו לבצע אצלכם התקנת גדר מתכת, כדאי יהיה לבדוק מה הניסיון שלהם, עד כמה הם מקצועיים והאם הם זמינים להגיע לביתכם כמה שיותר מהר.

האם העלות הכוללת של העניין מאוד גבוהה?

כאשר מדברים על התקנת גדר מתכת ברור שנרצה גם לדעת כמה זה יכול לעלות. ראשית, צאו מנקודת הנחה שאין על כך תשובה אחת נכונה, שכן יש סוגים שונים של גדרות שביניהם תוכלו לבחור. שנית, כמובן שאם אתם מזמינים אנשי מקצוע לצורך התקנת גדר מתכת, אתם תשלמו להם לא רק על הגדר עצמה אלא גם על עבודת ההתקנה שהם יבצעו. יש מקום לעשות השוואת מחירים ולדבר עם מספר מומחים שעובדים בתחום הזה, כי בסופו של דבר, לא תמיד אם תשלמו יותר זה אומר שהעבודה תתבצע בצורה יותר מקצועית או טובה. מצד שני, אנחנו ממליצים לכם לא לבחור את אנשי המקצוע שיגבו את המחירים הכי נמוכים שיש, כי לעיתים מחיר נמוך מידי יוביל לעבודה לא מספיק מקצועית.