משלוחי מנות לפורים מעגל נשים נתניה בשבוע המעשים הטובים משלוחי מנות לפורים

שבוע המעשים הטובים החל ביום ראשון למרות שעבורנו בנות ותומכות, מעגל העשייה נמשך כל השנה

נשות מעגל נשים נתניה והסביבה לזכרה של הילה בכר ז"ל חברו מזה שנים לקבוצת פעילים חברתיים והפעם מספרות על שבוע המעשים הטובים ועל הפעילות לקראת פורים

השבוע החל בשילוב עם חג הפורים שזה החג שהחיוך של כל ילד שקיבל תחפושת לפי בקשתו נותן לנו כל פעם מחדש את הכוח להמשיך בעשיה. רובנו אמהות ונשים עובדות אך מוצאות את הזמן לשלב את אלו יחד עם התרומה לקהילה. ביקרנו במחלקת הילדים בבית החולים לניאדו וחילקנו לילדים המאושפזים משחקים, צעצועים ומשלוחי מנות. הילדים נהנו והתרגשו, ואנחנו התרגשנו הרבה יותר!

מסיבת פורים לנערות בסיכון

ביום שני ערכנו מסיבת פורים ל-50 נערות בסיכון, מסיבה פורימית מושקעת עם כיבוד עשיר, משחקים, והמון הפתעות ומשלוחי מנות כמובן. רויטל מנשרוב- אמנית קריקטורות וציורי פנים מוכשרת סייעה עם ציורי פנים מהממים, ודי.ג'יי. איתן קטורזה שימח אותן עם מסיבה כייפית במיוחד, וזו לא הפעם הראשונה שהבחור עומד לרשותנו!

היום נפתח המועדון בסלע שעבר שיפוץ מהיסוד ואובזר באביזרים לבני נוער

דעה אישית - מעגל נשים נתניה בשבוע המעשים הטובים

חלוקת משלוחי מנות

חילקנו משלוחי מנות למאות ילדי המועדוניות ברחבי העיר והתחלנו את השיפוץ במרכז בכפר יונה, בו נפגשים הורים וילדים תחת פיקוח של עובדים סוציאלים במטרה להנעים את זמנם במשחקי חצר משודרגים.

תודה ענקית לכל מי שלקח חלק, בנות המעגל התומכות והתורמים הנדיבים שלנו שתמיד פותחים את לבם ונענים לבקשות שלנו, בלעדיכם זה לא היה קורה.
חשוב לציין את שיתוף הפעולה בין בתי הספר בעיר שארגנו משלוחי מנות כיתתים, לראות את ילדי בתי הספר אורזים את המשלוחים בהתלהבות מהןוה גאווה אמיתית לדור ההמשך שלנו.