להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל-חופשה בנתניה תמונה: pexels 

לא בטוח שנתניה היא יעד הבילוי הראשוני שאנו חושבים עליו כשאנו רוצים לצאת לחופשה בארץ. תנו לנו לחדש לכם ולהגיד שבירת השרון הולכת והופכת לאחד המקומות האטרקטיביים בישראל ליום טיול או אפילו לסוף שבוע בבית מלון

עם חופים יפהפיים, שמורת טבע מטריפה, טיילת ושפע של אטרקציות, לפניכם מתכון לחופשה שתרצו שלא תיגמר לעולם. אז רגע לפני שאתם סוגרים מלון מפנק על הים, הינה חמישה טיפים לטיול נהדר ברחבי העיר.

1.החופים

האטרקציה הכי אטרקטיבית בעיר היא כמובן חופיה המשגעים. כל העיר רצופה בקו חוף, כך שתוכלו לבחור ללכת אל הים הקרוב ביותר למיקום שבו אתם נמצאים. ההמלצה שלנו היא חוף פולג הממוקם בדרום עיר ומלא בטבע שופע. בצפון העיר תוכלו למצוא את חוף בלו ביי המוקף כולו בצוקים משגעים. עם גלישה היא אחד התחביבים שלכם, חוף קנטיקי הוא מקום מצוין לספורט זה ולהיכרות עם גולשים נוספים. ניתן לבלות יום שלם בים, או פשוט להגיע ולראות שקיעה יפהפייה וליהנות מרוגע ייחודי.

2.בילוי אורבני

זה אולי יישמע מעט מפתיע, אבל רחוב הרצל בנתניה מזכיר את חווית ההסתובבות העירונית באירופה. רחוב הרצל, הוא בעצם קניון חוץ עם שלל חנויות שיקיות ונהדרות, חלקן של מותגים מוכרים וחלקן באווירת בוטיק. תוכלו למצוא כאן גלידריות, קונדיטוריות ואפילו מיצגי אומנות רחוב מתחלפים ומרתקים. בנתניה יש לא מעט צרפתים, כך שתוכלו גם ליהנות מעוגיות צרפתיות קטנות, טעימות ומלאות בסטייל שיזכירו לכם יום בילוי בפריז.

3.טיילת המצוק

בזמן חופשה לא תמיד כל מה שנרצה לעשות זה "בטן- גב". אז אם מתחשק לכם להיות אקטיביים ולהוציא אנרגיות במהלך החופשה שלכם, טיילת המצוק מציעה יום בילוי שלם המתאים לילדים ומבוגרים כאחד. את הטיול הנפלא שמתאים לכל המשפחה, תתחילו בסמוך למלון כרמל. משם תוכלו להגיע אל מצנחי הרחיפה של הטיילת, מקום מושלם לצילום וליצירת מזכרות נהדרות. עבור חובבי האינסטגרם שביניכם יש אפילו פסלים שניתן להצטלם בתוכם, אמרנו חו"ל או לא אמרנו? המסלול שאורכו 14 ק"מ בהליכה מישורית וקלה כולל תצפית לים, שמורת אירוסים, מטעי פקאנים ואפילו חצייה של נחל! מדובר ביום מגבש, עם שלל אטרקציות ומקומות למנוחה ולפיקניקים באווירה פסטורלית ושלווה.

4.שפע של מסעדות

ההיבט הקולינרי גם לא פסח על ההתקדמות שעוברת העיר בשנים האחרונות. בין אם אתם בחופשה זוגית רומנטית, חופשה לבדכם, או אולי טיול משפחתי, אם יש מאכל אחד שכולנו אוהבים הוא כמובן פיצה. עם שירות משלוחים עד לחדר המלון וכמובן אופציה לישיבה במקום, פיצה נתניה זו אחת האופציות המושלמות לארוחת ערב משביעה ומהנה אחרי יום של טיולים והרפתקאות.

5.פארק אגם החורף

הפארק האורבני הגדול הוא הזדמנות נהדרת לחוויית טבע לכל המשפחה מבלי לצאת מהעיר. בתוך הפארק תמצאו שלל אטרקציות נהדרות וביניהן שבילי הליכה וטיולים כדי לספוג טבע, שבילי אופניים נוחים ליום של רכיבה, אזור של פיקניקים וכמובן- אגם. שלולית החורף הנמצאת בפארק מתמלאת בזכות מי הגשמים ויוצרת אגם פסטורלי ונעים. מדי חורף ואביב מגיעים מטיילים כדי ליהנות מפיסת הטבע הייחודית הנמצאת במרכז הארץ ומכילה בתוכה צמחי מים ובעלי חיים רבים. מעבר לאגם, תוכלו למצוא בפארק אטרקציה ייחודית נוספת הנקראת מתחם אקסטרים. מתחם זה הוא הזדמנות נהדרת לשלב את המתבגרים שלכם בפעילות ייחודית עבורם. בין פעילויות האקסטרים והאתגרים תוכלו למצוא משטח החלקה, אמבטיית החלקה ועוד מגוון מתקנים מיוחדים שיעלו את הדופק והאדרנלין שלכם לשמיים ויעניקו הזדמנות ליום מגבש לכל המשפחה.