מעבר לעיר אחרת - מאיפה להתחיל? תמונה: freepik

עבור כל אחד מאיתנו, המילה "מעבר דירה" תמיד מתקשרת לתהליך הובלה, ארגזים ו...בלאגן. כדי שתהליך זה יביא למינימום בלאגן ובעיות, כדאי לפנות לחברת הובלות לעזרה! החברה תעשה הכל בצורה הטובה ביותר 

ארגון נכון ותכנון נכן לקראת המעבר הם הבסיס להצלחה של כל התהליך. הובלה בינעירונית דורשת יותר תשומת לב מאשר מעבר בתוך העיר בשל מצב הכבישים והמרחק הרב. הובלות בבת ים עם חברת Xhovala זה תהליך מהיר, עבודה איכותית ואמינה! אנשי המקצוע ניגשים לכל שלב עם מקצועיות ואחריות, אפילו החפץ הכי שביר יסופק בדרך בטוחה ומקצועית. 

מעבר לעיר אחרת דורש חישוב מסלול חכם וטיימינג מוצלח.

תכנון הובלה בבת ים

חשוב לבחור את חומרי האריזה הנכונים בהתאם לסוג התכולה. יש לארוז את כל החפצים, הריהוט והמכשירים הביתיים בהתאם. אם אתם עושים זאת בעצמכם חשוב לדעת כמה דברים:

ניתן לארוז ביגוד ופריטים אישיים בשקיות או בקרטונים. לעתים נפוצות נעשה שימוש גם בשקיות ואקום. דרישת עיקריות: המשקל צריך להיות בהתאם לקיבולת הקרטון או השקית, כך ששום דבר לא יזוז או יפגע במהלך הנסיעה.
גם ספרים וכוסות אורזים בקופסאות קרטון. משקלה של קופסה אחת לא יעלה על 30 ק"ג. מומלץ לסמן כל קופסה ולכתוב מה יש בתוכה.
רהיטים נארזים בנוסף בקרטון וניילון נצמד, מה שימנע נזק לרהיט. אבל, קודם כל צריך להפרק את כל המדפים הרופפים ומראות שצריכות אריזה נפרדת. 
אנו ממליצים לכם לארוז את הציוד באריזתו המקורית, כולל תוספות קלקר. אם כבר זרקתם את האריזות המקוריות , חשוב לארוז את משטחי הזכוכית בזהירות רבה עם קרטון, ספוג ולעטוף בניילון נצמד.
לפי כל סוג של תכולה, אנשי המקצוע בחברה בוחרים את ההובלה המתאימה עבורכם. צי הרכבים מכוון ומאפשר לכם לקבל את הרכב המדויק שיתאים להובלה שלכם.

הובלה בין עירונית בצורה הכי נוחה!

במידה וחברת ההובלות אינה מעורבת בתכנון המקדים, שירות הובלות בינעירוניות מתחיל בפינוי החפצים, והעמסה לרכב. הקפידו לציין מאיזו קומה ולאיזו קומה תתבצע ההעברה והאם קיימת מעלית.

קודם כל מעמיסים את החפצים הכי גדולים, לעומת הובלה שמתבצעת למרחק קצר באותה עיר שאפשר לשים דברים בתוך הארון ולא לקבע הכל לרכב, אז כשמדובר בהובלה בין עירונית - חובה לקבע את החפצים בצורה הבטוחה ביותר. מקבעים את הריהוט לרכב באמצעות חגורות מותאמות ונזהרים לא לשים חפצים חדים לצד רהיטים שעלולים להיפגע.