מקומות לאירועים קטנים בנתניה תמונה: freepik

לא משנה אם מדובר באירוע גדול או שמא מדובר באירוע קטן, בשני המקרים חלק גדול מן האנשים מתקשים למצוא את המקום בו הם יערכו את האירוע שלהם. כדי שתהליך הבחירה שלכם במקום בו תקיימו את האירוע יהיה קל יותר, אנחנו ממליצים לכם להחליט מבעוד מועד על אופי המקום בו תערכו את האירוע שלכם, כך יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל החלטה

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מחפשים אחר מקומות שונים בנתניה בהם ניתן לקיים אירועים קטנים. במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע בנוגע למספר מקומות לאירועים קטנים בנתניה.

מתחם האירועים אל ים

במידה ותמיד חלמתם לערוך את האירוע שלכם במקום בו קיים נוף לים, אין ספק כי מתחם האירועים אל ים הוא המקום האידיאלי בשבילכם. מתחם האירועים אל ים הינו מתחם קונספטואלי שנמצא על חוף הים בנתניה. המתחם נמצא בחוף פולג, המתחם בנוי במרחק של כ-250 מטרים מחוף הים, ניתן לערוך בו כל סוג של אירוע פרטי או אירוע עסקי בתנאי שכמות האורחים תהיה גבוהה מ-150. במתחם האירועים אל ים ניתן להתאים את שירותי האירוח לסוג האירוע ולאופי האירוע שאתם מעוניינים לקיים.
במהלך השנה מתקיימים במתחם אירועים שונים לרבות: אירועי בר מצווה ובת מצווה, חתונות קטנות, טקסי חינה, בריתות מילה, אירועי הרמת כוסית, מפגשים עסקיים ועוד.

מסעדת היקב נתניה

אם אתם מעוניינים לערוך אירוע קטן על הים בו המנות יהיו חלביות, כנראה שמסעדת היקב בנתניה היא הבחירה המושלמת עבורכם.
מסעדת היקב היא מסעדה חלבית הממוקמת על חוף הים בנתניה, במסעדה ניתן לערוך אירועים בעלי תפריט חלבי.
אין ספק כי מדובר במקום ייחודי ונהדר לערוך בו אירוע קטן, במקום נערכים סוגים רבים של אירועים שונים לרבות: אירועי בר מצווה ובת מצווה, בריתות מילה, ימי הולדת, אירועים עסקיים ועוד מגוון רחב של אירועים שונים.
מסעדת היקב יכולה להכיל עד 200 אנשים לכל היותר, כמו כן ניתן למצוא במקום חדר פרטי שיכול להכיל עד 50 אנשים.

הכרם - מתחם אירועי בוטיק

אם אתם מחפשים אחר מתחם אירועים בעל עיצוב מודרני ומנות מיוחדות באיכות גבוהה, כנראה שמתחם אירועי הבוטיק הכרם יהיה בחירה מעולה עבורכם.
המקום יכול להכיל עד כ-200 אורחים, במקום ניתן למצוא חנייה גדולה המיועדת לאורחי המקום.
מתחם אירועי בוטיק הכרם הוא מקום כשר בו ניתן לערוך אירועים קטנים מכל הסוגים.