תמונה: RF123 איך להזמין קבלן גבס בנתניה ולמה לשים לב? תמונה: RF123

משפצים או נכנסים לדירה חדשה? אחד השירותים שיכולים לסייע לכם לשדרג את הדירה ולספק מענה לדרישות שונות הן עבודות גבס. תוצאות מרהיבות בפרק זמן מינימלי ומחירים אטרקטיביים שמים את עבודות הגבס במרכז אך כדי שניתן יהיה לזכות בכל היתרונות שהשירות מציע, חשוב להקפיד ולהזמין קבלן גבס מומלץ שמקפיד על עבודה לפי הנהלים

תמונה: RF123

איך מוצאים קבלן גבס אמין ומקצועי שיגבה מחירים הוגנים? המרכז לעבודות גבס עושים סדר ומסבירים כיצד אפשר להוציא את המקסימום מכל עבודת גבס בלי לשלם מחירים מופקעים.

למה עבודות גבס ומה אפשר לעשות איתן?

לעבודות גבס יתרונות רבים שבאים לידי ביטוי במחיר זול באופן יחסי, מהירות ביצוע והיכולת לעצב, לבנות ולחפות כמעט כל דבר.
היתרונות האלה מובילים לחידושים מתמידים בתחום וכך דברים שהיו נשמעים דמיוניים לפני 10 שנים הפכו היום למקובלים כשבין הדוגמאות הבולטות לכך ניתן למנות לוחות גבס מבודדי רעשים ולוחות חדישים בעלי עמידות יוצאת דופן שנועדו לעבודות חוץ.
מגוון החומרים והאפשרויות תורמים לרבגוניות של הענף וכיום ניתן למצוא עבודות גבס מסוגים שונים ומעבר לתקרות גבס וקירות גבס המוכרים, הגבס הוא מרכיב חיוני גם בהנמכות תקרה למזגן, בנישות מעוצבות מסוגים שונים, בחיפויים של תשתיות או צנרת ועוד.
אף על פי שזהו אחד מענפי הבנייה והשיפוצים המבוקשים ביותר בישראל צריך לקחת את העניינים ברצינות ולבצע כל עבודת גבס באופן יסודי ולפי דרישות החוק.
בנוסף לכך, עבודות גבס רבות משלבות יצירתיות במידה כזאת או אחרת כך שיכולים להיות הבדלים בין קבלני גבס שונים, במיוחד שמדובר בעיצובים בגבס ולא עבודות פשוטות כמו תקרות או קירות ולכן יש חשיבות להזמין איש גבס אמין ובמחיר סביר אך לא פחות חשוב גם יצירתי.

כמה עולה עבודת גבס?

בתקופה האחרונה לאור עליית מדד תשומות הבניה ניתן להבחין בהתייקרות מסוימת אך עדיין מדובר באחת האפשרויות הזולות ביותר שניתן לחשוב עליהן ולעתים גם היחידה. המחיר של עבודות גבס נחלק לשני תמחורים שונים. הראשון הוא לפי מטר רבוע ואילו השני הוא מחיר גלובלי עבור שירות.
בעוד שמחיר למטר מיושם בבניית קירות גבס או תקרות גבס, התמחור הגלובלי מיושם בעבודות מוגדרות יותר כמו מזנון או מדפים מגבס.
באופן כללי אפשר לומר שככל שהעבודה בהיקף נרחב יותר כך העלויות היחסיות ילכו וירדו. לדוגמה, המחיר היחסי של כל מטר יהיה זול יותר בבניה של 40 מטר תקרה ביחס לבניית 10 מטר תקרה. הדבר נכון גם בעיצובים שהמחיר לכל מטר הולך ויורד בעבודות גדולות יותר.
העובדה שכל קבלן גבס מתמחר את העבודות שלו באופן שונה יכולה להכניס בלבול מסוים ולהפוך את ההחלטה לבחירת בעל מקצוע למורכבת יותר לצרכן הממוצע אך ניתן לפתור את זה בקלות יחסית על ידי השוואה של מפרטי עבודה.
רוצים לבצע עבודת גבס כלשהי? פשוט קבלו הצעות מחיר אך בדקו היטב מה כל קבלן מציע לכם ובכלל זה באילו חומרי גלם הוא נעזר, אילו לוחות גבס, כמה שכבות שפכטל אם בכלל השירות כולל והאם גם צבע.
מעבר לכך כדאי לצלול עמוק עוד יותר ולהבין את סוג הפרופילים והמרחקים ביניהם מפני שיש לכך משמעות גדולה על בטיחות העבודה ועל העמידות שלה.

הכללים להזמנת קבלן גבס מומלץ

אנו רואים קבלן גבס מומלץ ככזה שעונה על מספר דרישות.
1. מקצועי ומבצע את העבודה באופן יסודי ואיכותי.
2. נותן שירות מעולה.
3. המחירים של קבלן גבס מומלץ צריכים להיות הוגנים.
איך מוצאים את קבלן הגבס הראוי? יישמו את הכללים הבאים ותוכלו לקצר את התהליך באופן משמעותי.
1. השוו הצעות מחיר - באופן שהסברנו בתחילה מתוך מטרה להבין מה אתם מקבלים ומה הצעת המחיר כוללת.
2. וודאו שכל הצעות המחיר מתייחסות לתקן הישראלי, שהעבודות עומדות בכל הדרישות ושכל חומרי הגלם בעלי תו תקן.
3. צפו בתיקי העבודות של קבלני הגבס על מנת לתהות על היכולות שלהם.
4. ניתן ורצוי לבקש רשימה של מספר לקוחות ממליצים.
אנו סבורים שאם תשוו את הצעות המחיר לפי ארבעת הנקודות, תוכלו למצוא קבלן גבס אמין ולעתים קרובות גם במחירים הוגנים ואפילו זולים באופן יחסי.
רוצים להיוועץ בקבלן גבס ולקבל הצעת מחיר? חפשו 'המרכז לעבודות גבס' בגוגל ונשמח לסייע.