תמונה: freepik הדברה בנתניה – לבד או עם חברת הדברות מקצועית? תמונה: freepik

הקיץ מגיע ויחד עימו מגיעים באופן בלתי רצוי גם מגוון גדול מאוד של מזיקים מציקים. הדבר מורגש היטב גם בנתניה, אשר נחשבת לא רק למקום מגורים מאוד מבוקש על ידי ישראלים רבים, אלא גם על ידי המזיקים השונים, שנהנים מהחום העז והלחות הגבוהה בשל הקירבה לים וממגוון רחב ביותר של מקורות מזון, כולל זה שמצוי בבתים שלנו. אז מה עושים?

תמונה: freepik 

מקפידים על ביצוע הדברה מניעתית מראש, כמובן. נשאלת השאלה האם כדאי לבצע הדברה בנתניה באופן עצמאי או שעדיף להתקשר עם חברה מקצועית אשר מציעה שירותי הדברה בנתניה? את התשובה הברורה לשאלה הזו תקבלו מייד.

מדוע חשוב לבצע הדברה בנתניה?

נתניה היא בשרון שממוקמת במישור החוף, וכמו שאר הערים באזור זה, היא סובלת מבעיית מזיקים לא קלה בתקופת הקיץ. ישנם מספר סוגי מזיקים נפוצים בעיר נתניה, בעיקר תיקנים דוגמת התיקן האמריקאי והתיקן הגרמני, נמלים ויתושים, אך גם מזיקים דוגמת ברחשים, צרעות, דבורים, פשפשים, קרציות, טרמיטים, עקרבים ועוד. גם מכרסמים דוגמת עכברים וחולדות ומזיקי גינה שונים דוגמת ערצבים וחפרפרות, נפוצים מאוד בנתניה כל השנה אך במיוחד בתקופת הקיץ. מרבית סוגי המזיקים הללו אינם ארסיים או מסוכנים אך הם כן מבהילים וגורמים לבעיה אסתטית ולפגיעה קשה באיכות החיים, וחלק אחר כן מסוכן ועלול לגרום לבעיות בריאותיות לאדם ואף לפגיעה קשה ברכוש.

מדוע לא כדאי לכם לבצע את ההדברה בעצמכם?

ניתן לבצע הדברה נגד מזיקים באופן עצמאי וכראיה לכך אכן ישנם תכשירים רבים שניתן לרכוש במגוון רחב של חנויות בהתאמה מלאה לכל מזיק. אלא שעליכם לקחת בחשבון שישנן מספר בעיות שעשויות להתבטא כתוצאה מביצוע ההדברה לבד ולא באמצעות חברת הדברה מקצועית:

• חוסר יעילות לאורך זמן – מרבית חומרי ההדברה שנמכרים בחנויות אולי יצליחו לפתור את הבעיה לזמן קצר כאשר מדובר בכמות מזיקים שאינה גדולה מידי, אך ממש לא יעזרו כאשר מדובר בבעיה רצינית של מזיקים. הסיבה לכך היא שהם מכילים ריכוז חומרים נמוך מידי שמיועד לשימוש הציבור ולא את אותה הכמות שמצויה בתכשירים שרק מדבירים בעל רישיון רשאים לעבוד איתם.
• סכנת הרעלה – גם אם תצליחו להשיג איכשהו חומרים כימיים חזקים, חוסר ידע בשימוש בהם וחוסר הניסיון שלכם, עלולים לגרום לכך שתסכנו את עצמכם, את בני משפחתכם ואת חיות המחמד שלכם בהרעלה חמורה. אתם באמת רוצים את זה על המצפון שלכם? צריך לדעת בדיוק כיצד להשתמש בהם מבחינת כמויות ואמצעי זהירות, ואת זה לא תדעו אם אין לכם ניסיון מקצועי בתחום.

מעבר לזאת, ישנם חרקים, מכרסמים וזוחלים שנחשבים למסוכנים ביותר וכל ניסיון הדברה שלהם עשוי להסתיים בתוצאות טראגיות. גם כיצד תדעו באיזה סוג מזיק מדובר בדיוק? ישנם סוגי מזיקים דומים מאוד אחד לשני אך ההדברה שלהם שונה מאוד. גם צריך לדעת באיזה מיקומים כדאי לבצע את ההדברה על מנת שאכן תהיה יעילה והמזיקים לא יחזרו בשנית. הדברה עצמאית שאינה מקצועית לא תצליח להשיג זאת. 

הפתרון – התקשרות עם חברת הדברה מקצועית!
כמו שבוודאי הבנתם, עדיף לכם ליצור קשר עם חברת הדברה בנתניה והסביבה ולא לנסות לבצע את ההדברה לבד. מדביר בנתניה מטעם חברה מקצועית ידע לבצע את ההדברה בצורה יעילה ומהירה באמצעות מספר שיטות – הוא יוכל לבצע ריסוס לבית בנתניה נגד מזיקים וחרקים או לבחור בשיטות אחרות דוגמת הצבה של פיתיונות ג'ל מורעלים במקומות אסטרטגיים בבית ובגינה. הוא גם יוכל להציע לכם שיטות הדברה ירוקות עם חומרים טבעיים ואורגניים, הדברה אלקטרונית, הדברה ביולוגית ועוד.

דוגמא מצויינת לחברה מומלצת שמציעה שירותי הדברה בנתניה והסביבה היא פסט מאסטר. כאשר אתם בוחרים להזמין ממנה שירותי הדברה אתם יכולים להיות בטוחים שהמזיקים ייעלמו במהירות. החברה מציעה שירותי הדברה מניעתיים לקראת הקיץ ויכולה לעזור לכם גם במקרי הדברה דחופים, כאשר המזיקים כבר פלשו למתחם שלכם – כל זאת במחירים משתלמים אשר כוללים גם אחריות על העבודה, 24 שעות ביממה.