רותי בנעים (מימין) ונועה פרץ | צילום: איתן כהן היום תפתח ההצבעה לתחרות מלכת היופי של ישראל רותי בנעים (מימין) ונועה פרץ | צילום: איתן כהן

שתי מועמדות - רותי בנעים מנתניה ונועה פרץ מאבן יהודה תשתתפנה בתחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 2021

רותי בנעים (מימין) ונועה פרץ | צילום: איתן כהן

תחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 2021 תתקיים ב-24 באוקטובר ותועבר בשידור חי ב-ynet בשעה 20:00 בערב. בין 12 המועמדות הסופיות, רותי בנעים מנתניה ונועה פרץ מאבן יהודה.

רותי בנעים

בת 21 מנתניה
במה אני עוסקת? דוגמנית ומארחת במסעדה.
המשפחה שלי: "יש לי אח תאום, שון. אמא שלי מספרת שכשהיינו קטנים היינו מדברים אחד עם השני בשפת התינוקות. עד היום אנחנו בקשר מאוד קרוב".
ההשראה שלי: "אחי היה מר ישראל לשנת 2011, היינו מתלווים אליו לכל התחרויות ומאז התחלתי גם להתעניין בכושר וספורט. היום אני מתאמנת בין 6-7 אימונים בשבוע".
הקורונה ואני: "הייתי רוב התקופה בצבא והיה מאוד מאתגר, לא לראות את הבית המון זמן והרבה שבתות בלי אמא. אבל הבנתי שאני מסוגלת להרבה יותר ממה שנדמה לי"
שאיפות לעתיד: "אני רוצה להתמקצע בתחום האימונים האישיים והתזונה, ללוות אנשים ולחלוק איתם את המידע שלי, לסייע לאנשים לשנות את אורח החיים לטובה".

נועה פרץ

בת 20 מאבן-יהודה
במה אני עוסקת? לוחמת ביחידת קומץ בגבול הצפון ודוגמנית.
השירות הצבאי: "נבחרתי להיות בין הבנות הראשונות שגוייסו לתפקיד זה, לאחר שהצבא רצה לבחון איך זה יהיה לשלב בנות בתפקיד. מדובר בתפקיד מהנה ומאתגר, עם הרבה אחריות".
ההשראה שלי: "אבא שלי. הוא עסק בתחום התיירות בתקופת הקורונה ואיבד את עבודתו לתקופה של מעל שנה. אני רואה איך האמונה נותנת לו תקווה שהכול יהיה בסדר. למרות כל הקשיים הוא בן אדם חזק, וההתמודדות שלו עם המצב לימדה אותי הרבה".
דוגמנות: "התחלתי לדגמן בגיל 18 בסוכנות 'ג'וסי' שמקדמת דימוי גוף חיובי. עשיתי קמפיינים למותגים ישראלים וצעדתי בשבוע האופנה תל אביב בשנת 2019".
ספורט ואני: "במשך שנים שיחקתי טניס באופן מקצועי והשתתפתי בתחרויות. כרגע הטניס הוא תחביב. אני אוהבת לשחק עם בן זוגי ועם אמא שלי בסופי שבוע".