חתונת הרב נדב מיכאל שריפי  רב קהילת באר חנה הרב נדב מיכאל שריפי התחתן השבוע חתונת הרב נדב מיכאל שריפי 

רבה של קהילת באר חנה בשכונת רמת פולג בנתניה, הרב נדב - מיכאל שריפי, נישא השבוע לבחירת ליבו, מוריה יצחקי, בחתונה מרשימה בבירה ירושלים, בנוכחות כ-600 מוזמנים

חתונת הרב נדב מיכאל שריפי 

הרב נדב - מיכאל שריפי, בן 22, רב קהילת "באר חנה" התחתן ביום שני האחרון בירושלים. הרב נדב - מיכאל שריפי ידוע כמוסר שיעורים ותיק, שצבר מאות תלמידים ברחבי הארץ. חלק משיעוריו מצולמים על ידי תלמידיו ומועברים באמצעי המדיה השונים (יו טיוב, ווטס אפ ועוד). כמו כן מקיים שיעורי עומק ב"קול הלשון".
גולת הכותרת של פעילותו הינה הוצאת ספר שו"ת בעניני השעה בשם " שמן הטוב", כאשר הספר קיבל הסכמות מגדולי הרבנים בארץ, לרבות: הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, ראש בית המדרש " יחווה דעת", הרב דוד יוסף, אב בית הדין לגיור במחוז הצפון, הרב בניהו ברונר ועוד.

רכילות בנתניה - רב קהילת באר חנה הרב נדב מיכאל שריפי התחתן השבוע

חתונת הרב נדב מיכאל שריפי 

האב, ד"ר ניסן שריפי, ראש קהילת "באר חנה" איחל לבנו כי "יהי רצון שכל נטיעות שנוטעים ממך יהיו כמותך" ( תענית דף ה ע"ב).
הרב הגאון דוד יוסף, בנו של מרן הרב הגה"צ עובדיה יוסף זצ"ל בירך בחופה את הרב נדב - מיכאל באופן דומה, וציין כי הוא ידיד קרוב הן של אבי הכלה, רבי בועז יצחקי, והן של אבי החתן, ד"ר שריפי, אשר שימש כעורך הדין של בית המדרש "יחווה דעת" בראשית הקמתו.
הרב אריאב עוזר, ראש ישיבת איתרי בירושלים, בה למד, אמר תחת החופה, כי כעת, לאחר נישואיו, רבי נדב מיכאל יחסר מאוד בין כותלי הישיבה, שכן עזר ותמך במתקשים ללמוד את לימודי העומק הקשים, ואף הרצה ולימד בעצמו, באופן נדיר, שיעורים בישיבה הקדושה והמפורסמת.