הקמפיין החדש של כוכבת הרשת אן זיוי צילום: מורן ינקו

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE יוצא בקמפיין להשקת המותג בישראל בהובלתה של אושיית הרשת ואשת העסקים אן זיוי. עלות הקמפיין -  3 מיליון שקלים 

מותג הדרמו-קוסמטי הצרפתי URIAGE (אוריאז'), בעל מוניטין מבוסס באירופה ולמעלה מ – 30 שנות מומחיות, שנמכר ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם, עושה את צעדיו הראשונים בישראל, על ידי חברת ד"ר סמואלוב המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחומי הבריאות, הטיפוח והקוסמטיקה.

לרגל כניסת המותג לישראל יערך קמפיין רחב, בהשקעה של 3 מיליון ₪, בהובלתה של אושיית הרשת ואשת העסקים אן זיוי, המזוהה עם עולמות טיפוח ואסתטיקה, סטייל ייחודי וחיבור אותנטי לקהל שלה. אלו, הופכים אותה לבחירה טבעית להוביל את השקת המותג.

לצידה של אן זיוי תעמוד נבחרת שגרירות מגוונת שתחשוף לקהל הצרכנים את המגוון הרחב של סדרות אוריאז' – המותאמות לסוגי עור שונים, כולל הרגישים ביותר ולכל בני המשפחה.

ההשקה בישראל תלווה בתמיכה שיווקית רחבת היקף שתכלול קמפיין ממוקד בדיגיטל, פעילות בולטת ברשתות החברתיות וחשיפה תקשרותית רחבה. כמו כן הקמפיין יזכה לנראות בולטת בנקודות המכירה, בבתי מרקחת פרטיים ובסניפי רשת סופר-פארם, שם תשווק הסדרה במדפי הדרמו-קוסמטיקה.