להקות המחול "חבצלות" בשיאן של חזרות צילום: נורית מוזס ונמרוד גליקמן

להקות המחול "חבצלות" בשיאן של חזרות לקראת קיץ גדוש בהופעות- בפסטיבל אשדודאנס, בפרימיירה החגיגית ובפסטיבל כרמיאל

פסטיבל אשדודאנס יוני 2023 - הלהקות הבוגרות ישתתפו באירועי הפסטיבל החשובים -
מופע הפתיחה של הפסטיבל - "נקודה בזמן" - סיפורו של המחול הישראלי - הלהקות יעלו את היצירה עטורת הפרסים "כלת הים". מופע הותיקים - להקת שלושים פלוס שלנו תעלה את היצירה "רומנסרו ספרדי", מופע הנעילה "מעלה מעלה" שמוקדש לשיריו של צביקה פיק - יעלו את "יד ביד".
בחודש הבא (יולי) תתקיים פרמיירה חגיגית כאשר שבע להקות המחול הייצוגיות - נבטים, עלעלים, ניצנים, עלומי, נעורים, בוגרת ושלושים פלוס. יעלו את ביכורי היצירה במופע מחול מרגש ששמו "המחול המטורף". מופע מחול ישראלי לכל המשפחה, חגיגה של צבע, צליל ותנועה ישראלית! המחול המטורף תהיה יצירת המחול החדשה של ליאור תבורי הכוריאוגרף והמנהל האמנותי של הלהקות, עם תלבושת חדשה ומיוחדת.
פסטיבל כרמיאל יולי-אוגוסט 23 - גם כאן ישתתפו כל הלהקות - ניצנים, עלומים, נעורים, בוגרת ושלושים פלוס, ישתתפו במופע הפתיחה "הורה מאה", בתחרות הכוריאוגרפיה "קרן פלס" עם יצירה חדשה, במופע הנעילה עם "מחול מטורף", מופעים משולבים, מופע הותיקים עם "בדמייך חיי", מופע הילדים עם "ריח של שוקולד", יצירה למופע "המגמה" פרי יצירתה של אורי ברר רקדנית בלהקת הנעורים, מופע "נעל אדומה" - שמוקדש לסיפורי השואה - עם "שירת העשבים".

מנכ"ל עמותת היכל התרבות , בני אפרים: "לאחר חזרות מסביב לשעון והצלחה בפסטיבל ניס שבצרפת, להקות המחול חבצלות נתניה בניהולו האמנותי של ליאור תבורי תעלה מופע חדש לצד ישן בפרמיירה וכן תשתתף ותתחרה בפסטיבלים ברחבי הארץ. אנו גאים בלהקות המחול שלנו ובטוחים בהצלחתן. תודה ענקית לרקדנים, להורים ולצוות הניהול. אני מזמין אתכם להירשם ולקחת חלק בהצלחה שנקראת "חבצלות".