מסיבת סיום של נוער OU ישראל בנתניה מסיבת סיום של נוער OU ישראל בנתניה

בני הנוער חניכי מרכזי הנוער 'מקום בלב' של ארגון OU ישראל בנתניה ערכו אמש אירוע סיום ופרידה מרגש לאחר שסיימו שש שנות פעילות המרכז 

במהלך הערב שמעו החניכים שיחה ממנהל תחום הבוגרים בארגון, אהרון קרוב שדיבר בין היתר על המבט קדימה ואמר כי הארגון ימשיך וילווה אותם גם במסגרות ההמשך אליהן ילכו כל אחד ואחד. "אנחנו מסתכלים קדימה ורק מעמיקים את הקשר שלנו יחד. לאחר שש שנים של לימודים ובניית הבסיס הנפשי והמנטלי לקראת החיים, כעת אנחנו יוצאים יד ביד אל החיים הגדולים שבחוץ מתוך ביטחון אישי ואמונה בצדקת הדרך. אנחנו מאמינים בכל אחד ואחד ועומדים לצידכם בכל מקום ובכל זמן", אמר קרוב.

מנהל המרכז, מוטי איפרגן סיכם: "כמה מרגש לעבור תהליך של שנים עם נוער מדהים שמהווה נדבך נוסף בבניית המורשת המפוארת של מדינת ישראל. הרבה פעמים אנחנו שואלים את עצמנו, מה בני נוער צריכים? ברוב הפעמים התשובה פשוטה - כתובת. שידעו תמיד שאנחנו הכתובת להתייעצות, להכלה, להבנה ולהעצמה".

חיים פלזנר סמנכ"ל הארגון אמר "בכל שנה מחדש המעמד הזה מרגש אותי מחדש. רואים איך החניכים שהתחילו כאן לפני 6 שנים הפכו מילדים ומנערים לגברים המגיעים לעולם האמיתי, כל אחד בדרכו הייחודית. מאחל שיצליחו בהמשך הדרך ואנו כמובן נמשיך ללוותם באהבה ובחיבוק גדול. תודה רבה למנהלי הסניף, המדריכים ולשותפינו ברשות המקומית ובמוסדות החינוך על הליווי והתמיכה לאורך כל הדרך".