פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בית ספר שורשים | צילום: רן אליהו נתניה נערכה לפתיחת שנת הלימודים בית ספר שורשים | צילום: רן אליהו

שיפוצים נרחבים במוסדות החינוך בעיר לקראת פתיחת שנת הלימודים ביום שלישי

בית ספר שורשים | צילום: רן אליהו 

במסגרת ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים תשפ"א יצאה העירייה לעבודות שיפוץ ושדרוג גני ילדים ובתי הספר ולבניית מבני חינוך וקהילה חדשים

שיפוץ בבתי ספר

בבית הספר אלדד הוקם מרחב למידה, כחלק מהתפישה הפדגוגית, בהתאם לאסטרטגיות הוראה חדשניות, המזמנות ומעצימות תהליכי למידה ייחודיים. כמו כן - שודרג חדר המורים  בבית הספר.
בתמר אריאל התבצעו עבודות דומות.
בשורשים שודרג החצר, בדמוקרטי אלומות שופץ חדר המורים וגם קומת הקרקע בבניין הצפוני של בית הספר. קומה זו תכלול ארבעה מרחבי למידה רב תחומיים מודולריים חדשניים – מרכז סדנאי מייקר, מרכז חקר עיוני, מרכז כינוסים וחדר למידה שקט. למרחבי אלו יהיה חיבור לחצר מתקני השעשועים ובהמשך השנה גם לחצר האחורית.
מרחבי הכלה הוקמו גם בבית הספר חיים גורי ועוזיאל, שם גם שודרג חדר המורים.
בטשרניחובסקי  שופצה הספרייה הבית ספרית וכן חדר המורים.
בגני שמורק בוצעו עבודות שדרוג, כאשר השנה ניתן דגש להתאמות גנים, מרחבי הכלה ייחודיים, חדרי מורים, בטיחות, שדרוג מזגנים ועוד.
יצויין כי בצל הקורונה ואילוצי לוחות הזמנים שהכתיבו הקייטנות ובית הספר של הקיץ ייתכן וחלק מהשיפוצים יימשכו גם במהלך השנה, בחופשות. 

חינוך ומצויינות - נתניה נערכה לפתיחת שנת הלימודים

בית ספר חורב | צילום: רן אליהו

עבודות נרחבות להקמת מבני חינוך וקהילה שישרתו את ציבור ההורים והילדים

מבנה משולב המתפרש על כ – 1,600 מ"ר נבנה ברחוב אצ"ל וכולל 3 כיתות גן בקומת קרקע וכן בית ספר יסודי "בנות מלך" עם 8 כיתות אם, חדרי ספח, הנהלה ומגרש ספורט (מיועד לאכלוס ל-09/2021).
ברחוב סירקין משלימה בימים אלו העירייה הקמתו של בית ספר לחינוך מיוחד עם 10 כיתות לימוד מכיתה ג' עד יב', בהיקף של כ 1,900 מ"ר. המבנה כולל גם מטבח לימודי, אולם רב תכליתי ומגרש ספורט ( מיועד לאכלוס לקראת תחילת 2021).

חינוך ומצויינות - נתניה נערכה לפתיחת שנת הלימודים

בית ספר חיים גורי | צילום: רן אליהו

מינהל ההנדסה מקים תוספת בנייה של קומה שנייה למועדון הנוער של תנועת בני עקיבא ברח' הרטום. מדובר ב – 250 מ"ר מתוכם אולם תכליתי המתפרש על פני כ – 120 מ"ר. מסירת המבנה תתבצע במהלך חודש נובמבר.
ברח' הולנד נבנו 3 כיתות גן המתפרשות על 500 מ"ר (מסירה ב-12/2020) ובקרית השרון – הושלמה הקמתו של אולם ספורט במתחם החינוך שטקליס המתפרש על פני כ – 1500 מ"ר וכולל חדר מחול עבור להקת המחול הייצוגית של נתניה – להקת החבצלות וכן כ – 350 מקומות ישיבה וחדרי הלבשה וספח. 
בצד מבנים אלה, בונה החברה לפיתוח נתניה תיכון בן 24 כיתות בשלוש קומות, שישתרע על פני 5,000 מ"ר.
התיכון על שם חיים גורי יחובר לחט"ב הקיימת והוא נבנה בשלושה שלבים, ע"פ הרשאות תקציביות של משרד החינוך, כאשר שלבים א' ו- ב' מתוכננים להיפתח בספטמבר 2021.

מרכזים קהילתיים

עיריית נתניה מקדמת את בנייתם של שני מרכזים קהילתיים, האחד במרכז העיר , שבשבוע שעבר החלו עבודות הכנה להקמתו (מסירה – בקיץ הבא) והאחר– בשכונת רמת חן.