פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מרים פרץ ושני אחדות | צילום: ליאת מנדל טקס חנוכת מרכז רימון ע"ש אלירז פרץ ז"ל בכפר עידוד מרים פרץ ושני אחדות | צילום: ליאת מנדל

מרכז תעסוקה חדש בכפר עידוד יקרא ע"ש אלירז פרץ שנפל בקרב על הגנת המולדת. אמו שהשתתפה בטקס "זכות כבוד וגאווה עבור משפחתי"

מרים פרץ ושני אחדות | צילום: ליאת מנדל

ביום ראשון התקיים טקס חנוכת מרכז רימון ע"ש אלירז פרץ בכפר עידוד, מרכז לאנשים עם צרכים מיוחדים. 
מרכז רימון הינו מרכז תעסוקה בכפר עידוד בו עובדים כ-60 דיירים. העוסקים בעבודת הרכבת רימון מציל חיים, מיון ואריזה לתעשיית התרופות, קליעת סלים, ועבודה במשתלת הכפר. הרכבת הרימון ועבודות נוספות לתעשייה הביטחונית בישראל, מעניקה לדיירים הרגשת שייכות ופטריוטיות למרות שהם לא מתגייסים לצבא הם מרגישים שתורמים ככל אזרח במדינה. זו דרך נוספת להשתלבות בקהילה.

הטקס נערך בהשתתפות הגב' מרים פרץ כלת פרס ישראל למפעל חיים, מ"מ ראש עיריית נתניה אלי דלל, מר אודי ורד מנכ"ל אלביט יבשה ותעש, , ליליאן שפרן מנהלת השרות לדיור תומך, אגף דיור, מנהל מוגבלויות, משרד הרווחה מפוקחת ומופעלת במימון משרד הרווחה וקלרה חן מנהלת אגף אזורי ומוגבלויות במנהל הרווחה בעיריית נתניה.
הגב מרים פרץ אמרה בטקס "הבחירה שמרכז התעסוקה בכפר עידוד יקרא על שמו של בני רס"ן אלירז פרץ שנפל בקרב על הגנת המולדת, היא זכות כבוד וגאווה עבור משפחתי. אלירז היה איש של נתינה, חסד אהבה ועשיית טוב, כך מרכז תעסוקה. הוא קודם כל מקום של אהבה וערבות הדדית, מקום של עשיית טוב"