פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ורד גילינסקי "העבודה על הספר הייתה תהליך מדהים. נולדתי מחדש" ורד גילינסקי

ורד גילינסקי מנתניה הוציאה לאחרונה ספר פרי עטה, "שירים מחדרי הלב". אחרי שנים ארוכות של כתיבה למגירה, הגיעו הפידבקים מהחברים שהבהירו לה שהגיעה העת לעלות מדרגה. "תמיד היה לי את החלום הזה", היא מספרת בחיוך ל'נתניה נט', "אבל כשכולם התחילו לשאול איפה הספר, הבנתי שהגיע הזמן להגשים אותו"

כבר שנים כותבת ורד גילינסקי למגירה. כמה שנים? משהו כמו שני עשורים. כשהחלה לטפטף כמה מהם לרשתות החברתיות, גילתה לפתע שייתכן ויש להם מקום של כבוד גם מחוצה לה. "בעידן הפייסבוק את מעלה שיר, ועוד אחד, ופתאום כולם אומרים ואוו, זה מהמם ונוגע", היא מספרת בשיחה עם 'נתניה נט'. "חברות שאלו איפה זה היה כל השנים ואיך לא ידענו". התהייה הבאה של חברותיה הייתה מתי תאגד את יצירותיה לספר. תחילה היססה, אבל לפני כחודשיים הגשימה חלום עם פרסום הבייבי הפרטי שלה - "שירים מחדרי הלב" בהוצאת 'ניב'. 55 עמודים המכילים 25 שירים לצד מספר זהה של תצלומים ייחודיים אותם צילמה המשוררת. גם הכריכה ראויה לאזכור מיוחד עם עיצוב גדול של לב האדם ובתוכו זוג צעיר משקיף אל הים, לצד זוג ותיק מחובק על אותו החוף. "עברתי דרך ארוכה עד שהגעתי לשם של הספר וכשזה קרה ראיתי מול העיניים את הכריכה – לב שקוף שדרכו צועד זוג צעיר אל השקיעה לצד זוג מזדקן שמסמל את השנים שעברו", היא מתארת. "הפכתי את גוגל כדי למצוא בדיוק את התמונה שאני רוצה ושלחתי אותה למעצבת של ההוצאה, נירה רובין, עם הוראות מדויקות לגבי הצבעים – מהללך הרך, המרגיע והמחבר, לצד הכתום, הצהוב והאדום שמביעים חום, רצון וחשק. היא הבינה בדיוק את כוונתי ואני מאוד מרוצה מהתוצאה".

ורד גילינסקי, 56, מתגוררת בנתניה. אמא לשלושה וסבתא לשלושה שאוטוטו יהפכו לארבעה. מצלמת, כותבת, רצה ומנהלת משרד עורכי דין, "עד שאהפוך לסופרת במשרה מלאה", היא מוסיפה בחיוך. לאחרונה פתחה דף פייסבוק – 'השירים שלי מאת ורד גילינסקי', לצד דף אינסטגרם שצובר עוד ועוד עוקבים. על הפרק גם אתר אינטרנט חדש עם יצירותיה. "חברים דרבנו אותי ואמרו שחבל שאני שומרת את השירים רק לעצמי, כולל חברה קואוצ'רית שקבעה שהם יכולים לסייע לא מעט לטיפול בזוגות", היא מסכמת. "הספר הוא מסע חיים והיה כל הזמן בפינה האחורית במחשבות שלי. להוציא את החומרים האלה ולעבוד איתם היה תרפיה עבורי, תהליך מדהים בו ממש נולדתי מחדש. תמיד היה לי את החלום הזה, אבל כשכולם התחילו לשאול איפה הספר, הבנתי שהגיע הזמן להגשים אותו".