פרויקט שיפוץ החזיתות בנתניה ממשיך תמונה: עיריית נתניה

החברה לפיתוח ולתיירות נתניה – ח.ל.ת., תמשיך להפעיל את פרויקט שיפוץ החזיתות על אף התייקרות הריביות במשק והעלויות שנוספו לפרויקט

הנהלת העיר החליטה בתום ישיבת עבודה שנערכה עם מנכ"ל העירייה, יורם כהן, גזבר העירייה, שגיא רוכל ומנכ"ל חל"ת, רמי דואני – לקדם מתווה לתוספת כספית משמעותית לטובת הפרויקט שמתבצע מזה 12 שנים. המתווה יובא לאישור ועדת הכספים בעירייה.
במסגרת הפרויקט שופצו עד כה למעלה מ – 300 בניינים משותפים, שבהם כ- 6500 יחידות דיור בהיקף כספי של כ – 250 מיליון שקלים.
מדובר במיזם משותף של עיריית נתניה ו-ח.ל.ת., כאשר עיריית נתניה מאשררת מדי שנה תקציב למימון פרויקט שיפוץ חזיתות ברחבי העיר. מטרת המיזם, היא להביא לשיפור חזות פני העיר ואיכות חיי התושבים כהליך משלים לתהליכי ההתחדשות העירונית ולפיתוח מתחמי מגורים חדשים. במסגרת זו, מעניקה העירייה באמצעות ח.ל.ת מטריה ניהולית וסל הטבות ותמריצים לעידוד שיפוץ הבית המשותף.
ניהול השיפוץ על ידי ח.ל.ת, מנטרל את רוב הקשיים הכרוכים בניהול השיפוץ על ידי ועד הבית, החל מהשגת הסכמת הדיירים, ניהול ההתקשרות מול הקבלן על כל המשתמע מכך, שמירה על איכות העבודה וסטנדרטים גבוהים, ביטוחים, מתן הלוואות, ערבויות בנקאיות ועוד.
גובה ההלוואה נקבע על פי קריטריונים מוגדרים מראש ובין היתר עפ"י "אזורי הארנונה". שיפוץ הבניין מבוצע ברמת גמר גבוהה לפי התקנים החדישים ואינו מתמקד רק בחזית, אלא בכל המעטפת החיצונית של הבניין, בנוסף, הדיירים יכולים לבחור על פי התקציב העומד לרשותם האם לשפץ גם את חדר המדרגות, והלובי וכו'