השקעה של מאות מיליוני שקלים בנתניה קבוצת דוד אזולאי

בנק מזרחי-טפחות ילווה את פרויקט המסחר והמשרדים של קבוצת דוד אזולאי בכ-250 מיליון שקלים. הפרויקט של הקבוצה נחשב לחלוצי בשכונת אגמים הצומחת בנתניה 

בנק מזרחי-טפחות ילווה את פרויקט 'בראשית-ביזנס' בשכונת אגמים בנתניה בכ-250 מיליון ₪, כך מודיעה היום (א', 4/6) קבוצת דוד אזולאי. הליווי ניתן לפרויקט מסחר ומשרדים בשכונת אגמים הצומחת בנתניה. הפרויקט, הנמצא בימים אלו בנייה, והוא מבוצע על מגרש בגודל 5 דונם בקרבת שדרות בן צבי ושדרות שלום עליכם בעיר. הפרויקט יכלול 7 קומות משרדים, לצד 6000 מ"ר של מסחר, אשר תוכננו על ידי משרד האדריכלים גיורא גור ושות'.
פרויקט מסחר והמשרדים המדובר נחשב לחלוצי בשכונה אגמים הצומחת, והוא צפוי לשמש אבן שואבת לתושביה. לאחרונה הודיעה קבוצת דוד אזולאי על מספר רשתות וגופי עסקים שיגיעו לראשונה ונתניה כדי לפתוח סניפים בפרויקט, בניהם: רשת מועדוני הכושר 'לזוז', רשת חנויות הנוחות 'Seven', רשת 'פיצה רונדו' ועוד.

עו"ד דוד אזולאי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת דוד אזולאי: "בנק מזרחי-טפחות הם שותפים אסטרטגיים שהניבו תוצאות מרשימות על סמך ניסיון העבר. החתימה על ההסכם מעיד על ההבנה של הבנק את חשיבות הפרויקט, בהיותו פרויקט המסחר והמשרדים הראשון מסוגו בשכונה צומחת ומבוקשת בנתניה, אשר ישרת את תושבי השכונה ויספק מאות מקומות עבודה חדשים בעיר".