פרויקט פינוי בינוי בנורדאו יבוצע על ידי מטרופוליס צילום: ניר הופמן

מטרופוליס נבחרה לבצע פרויקט פינוי בינוי ובו 102 דירות חדשות בשכונת קריית נורדאו בנתניה

חברת מטרופוליס, הנמצאת בבעלות קבוצת אלייד וקבוצת אלדר, נבחרה לבצע פרויקט פינוי בינוי בשכונת קריית נורדאו בנתניה.

החברה נבחרה לאחר תהליך ארוך שקיימו הדיירים במסגרת מכרז יזמים, שבו גברה הצעתה של חברת מטרופוליס על הצעות של מספר חברות נדל"ן מובילות. הדיירים יוצגו ע"י עו"ד קרן בצר ממשרד עו"ד קרן בצר ושות'.
כיום נמצא במקום מבנה רכבת עם 4 כניסות ו-32 דירות ישנות שייהרסו ויפונו במסגרת הפרויקט. התכנית החדשה צפויה לכלול 2 בניינים בני 15-20 קומות עם סה"כ כ-102 דירות חדשות.

מדובר בפרויקט במתחם ברחוב שלונסקי 32, 34, 36, 38 בנתניה, שנכלל במסגרת תב"ע חדשה נת/401/נורדאו התחדשות עירונית לאזור שמקדמת הרשות המקומית. בשכונה כולה קיימות כיום 5,655 יח"ד, ותוספת 664 יח"ד, מתוכן כ-102 של חברת מטרופוליס, מאושרות במתחם שאושר על פי עקרונות תכנית המתאר להתחדשות עירונית (תמ"ל 2001) סה"כ 6,319 יח"ד קיימות ומאושרות בשכונה.
אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס "הפרויקט הזה מהווה את כניסתנו לנתניה, עיר עם פוטנציאל רב להתחדשות עירונית. מחד יש שכונות שלמות שמשוועות להתחדשות, ומאידך הביקוש למגורים במרכז העיר גבוה. שכונת קריית נורדאו, שהוקמה בשנות החמישים, היא אחת מהשכונות הוותיקות והגדולות בנתניה. השכונה ממוקמת בדרום העיר וכיום נמצאת כ"אי" ותיק בין שכונות חדשות המתפתחות סביבה, מה שהופך אותה לאטרקטיבית. אנו גאים ושמחים לקחת חלק בחידוש השכונה כחלק מתנופת הפיתוח שעוברת העיר נתניה בעידוד ראשת העיר".