עסקת ענק בפרויקט המגורים "בן צבי" בנתניה הדמיה: א. פריאון ברודנר אדריכלים

קבוצת הנדל"ן אזולאי מכרה 68 דירות לקרן הריט "Rent It" בעלות של 206 מיליון שקלים

קבוצת הנדל"ן אזולאי בבעלות היזם דוד אזולאי, חתמה על עסקת ענק בנתניה - מכירת 68 יחידות דיור בעלות של 206 מיליון ₪ בפרויקט "בן צבי" בדרום העיר, לקרן הריט ""Rent It בבעלות מנכ"ל אירפורט סיטי- נצבא לשעבר, שרון תוסייה כהן.

העסקה בוצעה בתיווכו של שי רובין, מנכל ובעלים של חברת גרין הום נדל״ן אשר משווקת את פרויקט סטורי.
פרויקט "בן צבי" של קבוצת אזולאי הממוקם ברחוב בן צבי בדרום נתניה, כולל 3 מגדלים בני כ- 26 קומות ו- 300 יחידות ‏דיור. בפרויקט משולבים ‏ 1,900 מ"ר מסחר ו-3 קומות חנייה ובנוסף גם שטחים לרווחת הדיירים.‏ הפרויקט מציע מגוון דירות של 3,4,5 חדרים, כאשר למרבית הדירות ישנן מרפסות הפונות מערבה עם נוף לים.
עלות הקמת הפרויקט של קבוצת אזולאי נעמד בכ-650 מיליון ₪. המגרשים עליהם נבנים המגדלים נקנו בעלות כוללת של 295 מיליון ₪ כאשר עלות ההקמה של הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון ₪.
קרן הריט מתמקדת בהשקעה בנדל"ן מניב למגורים, שבאמצעותה מתאפשר למשקיעים להשתתף, באופן לא ישיר, ברכישה ואחזקה של נכסי מגורים להשכרה. העסקה שנחתמה עם קבוצת אזולאי תאפשר לזוגות ומשפחות צעירות שכירות בטוחה לטווח ארוך.
דוד אזולאי, בעלים של קבוצת דוד אזולאי: "מדובר בעסקה שתביא בשורה אמיתית לתושבי נתניה ולזוגות צעירים בפרט, שיוכלו ליהנות מדירות של 3 ו- 4 חדרים להשכרה באזור שוקק של העיר. ההחלטה של קרן הריט לרכוש דירות רבות בפרויקט מעידה על איכותו ונחיצותו לסביבה המתחדשת בנתניה וכמובן הבעת אמון בקבוצה שנו".