עידו עוז מנכ"ל חכם משכנתאות אומר: התייעצו לפני לקיחת משכנתא תמונה: pixabay

מסלול צמוד למדד, ריבית פריים פלוס, ריבית משתנה, נקודות יציאה, ואיך אינפלציה קשורה לכל אלו?

המונחים האלו הם חלק מתהליך לקיחת משכנתא, ויש מי שיעזור לכם להבין אותם ועוד הרבה יותר. בואו לקרוא עוד מידע וטיפים מהמומחים כדי לקחת משכנתא משתלמת.

למי מיועד ייעוץ משכנתאות?

עידו עוז מסביר ללקוחותיו את התנאים לקבלת משכנתא ומהם הנושאים שהם צריכים לדעת לפני שהם פונים לגופים השונים כדי לקחת את הלוואה הארוכה, והוא משתף אותנו מהניסיון שלו. כמנכ"ל חברת חכם משכנתאות, פונים אל עידו עוז אנשים המעוניינים לרכוש דירה, ראשונה או נוספת, ולקבל את התנאים הטובים ביותר המתאימים להם, וגם כאלה שכבר לקחו משכנתא ורוצים לשפר את תנאי ההחזרה החודשית. בניגוד לדעה הרווחת, משכנתא היא הלוואה ארוכת טווח שבעת הצורך אפשר לקחת, ולא רק כדי לקנות דירה או בית. ייעוץ משכנתאות לפני לקיחת ההלוואה ייתן לכם את המידע שאתם צריכים לפני התהליך המורכב ועוד יתרונות רבים.

מהו ייעוץ משכנתאות?

ייעוץ משכנתאות הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שתקבלו את תנאי המשכנתא וההחזר החודשי הכי טובים. עידו עוז מציין ומוסיף שזוהי האפשרות הטובה ביותר לכל אחד שרוצה לרכוש דירה או לקבל משכנתא לטובת תוכניות אחרות. השירותים הרבים שאפשר לקבל בייעוץ יכולים לעזור גם לאלו שלקחו בעבר משכנתא ורוצים להקטין את גובה ההחזר החודשי בעזרת מחזור משכנתא. יועצי המשכנתאות שילוו אתכם בתהליך יישארו אתכם עד הרגע הנכסף של קבלתה. הם יעבדו בשבילכם, ויחסכו לכם את העלויות של החלטות שגויות ואת הזמן שאתם עשויים להשקיע בבדיקת כל הפרמטרים הנחוצים לקבלת המשכנתא. היועצים, כמובן, הם מומחים בנושא הזה, והידע שלהם ייתן לכם את הביטחון לרכוש את הדירה שלכם בשקט נפשי מרבי.

מהם היתרונות של השירות הזה?

שירות ייעוץ משכנתאות יעניק לכם את השקט, הביטחון והידע הנחוצים כדי לעבור את תהליך קבלת המשכנתא בהצלחה:
ליווי לאורך כל התהליך
יועצי המשכנתאות מלווים אנשים רבים בתהליך הזה, והם מודעים ללחץ ולקושי שלקיחת משכנתא עלולה לגרום. לכן הם שם איתכם ובשבילכם עד סוף התהליך של קבלת המשכנתא. הם ייעצו לכם, ילוו אתכם, יתמכו בכם ויהיו שם כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים משכנתא בתנאים המשתלמים ביותר.

השוואה בין הגופים הפיננסיים

המשכנתא היא ההלוואה הארוכה ביותר שתיקחו בחייכם. היום יש גופים שונים המתעסקים במתן משכנתאות, וכל גוף כזה יכול להציע תנאים אחרים ללווה המשכנתא. בעזרת השירות של יועצי המשכנתאות, לא תצטרכו ללכת מבנק לבנק, לבקש את התנאים ולכתוב בטבלה. יועץ המשכנתאות ייפגש אתכם, וישתף אתכם בתנאים שכל גוף יכול להציע לכם. הם מקפידים להתעדכן באופן קבוע בשינויים שיש בשוק, וכך הם יכולים לשתף אתכם במקצועיות בידע שלהם.

שיפור תנאי ההחזר

לקיחת משכנתא דורשת הבנה וידע רב על מסלולי ההחזר השונים ועל הריביות המתלוות לתשלום המשכנתא. יועץ המשכנתא יסביר לכם על המסלולים השונים ועל הריביות. כך תדעו לבחור את ההחזר המתאים לכם, ולהימנע מתשלומים מיותרים לבנק או לגורם שממנו תיקחו את המשכנתא.

ייצוג מול הבנקים

כולם יודעים שתהליך לקיחת משכנתא דורש התמצאות רבה בבירוקרטיה ויכולות התמקחות עם הגופים המלווים. יועצי המשכנתאות שמלווים אתכם יעזרו לכם למלא את הטפסים השונים שאתם נדרשים לגשת איתם לבנק, והם יצטרפו אליכם כדי לוודא שהמשכנתא שאתם מקבלים היא הטובה ביותר בשבילכם.

לסיכום

המומחים לייעוץ משכנתאות ילוו את אלו הלוקחים משכנתא בפעם הראשונה, את אלו הרוצים להוריד מההחזר החודשי שלהם, ובעצם, את כל מי שצריך להתעסק עם משכנתא. הם ייתנו לכם את הביטחון לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות, והם יחסכו לכם את הזמן שאתם עלולים לבזבז בריצות, בלימודים ובבירוקרטיה. כשאתם ניגשים לייעוץ אתם תקבלו ליווי שיחסוך בשבילכם זמן וכסף, והם נשארים אתכם עד לסוף התהליך. יועץ המשכנתאות ישווה בשבילכם את התנאים שהגופים השונים מציעים, ישפר את תנאי ההחזר, ואפילו ייצג אתכם מול הבנקים.