שירה מרגלית שירה מרגלית שרה על געגוע שירה מרגלית

המוסיקאית הצעירה שירה מרגלית מדברת בגילוי לב על הסיפור שמאחורי הסינגל החדש שלה, השלישי במספר -"כמעט", ההתמודדות עם הכאב דרך המוסיקה והקושי שליווה את הוצאתו

האולפן הוא הפסיכולוג שלי.שירה מרגלית

שירה מרגלית, מוסיקאית ויוצרת בת 23 מנתניה, איבדה את אמה לפני שנה ומאז היא מתרגמת את הכאב לשירים מלאי רגש אותם היא כותבת ומלחינה והם שעוזרים לה להתמודד עם הכאב באמצעות הדבר שהיא הכי אוהב לעשות- מוסיקה.

הסינגל השלישי שלך שיצא ממש לאחרונה, הוא בעצם שיר געגוע?

השיר שנקרא כמעט הוא שיר געגוע אבל יחד עם זאת הוא שיר זעקה שלי, גם אופטימי וגם פסימי הוא שיר שמאחד את כל סערת הרגשות שלי יחד. מאז שאיבדתי את אימי כל יום הוא מסע רגשי עצום עבורי אני לא יודעת איך אתעורר בבוקר, שמחה או חסרת מצב רוח אבל גם שאני קמה חסרת מצב רוח אני תמיד מזכירה לעצמי את האדם השמח והאופטימי שהייתה אמא ואני משתדלת יותר בשבילה.

המוסיקה היא בעצם המפלט שמצאת להתמודד עם האובדן?

ללא ספק, מוסיקה זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות ובחרתי להפוך את האובדן והכאב ליצירה ומשהו טוב שיעשה לי טוב וגם לאחרים. המוסיקה היא ללא ספק המזור שלי.

למה בחרת להוציא את השיר הזה דווקא עכשיו?

האמת היא שהוצאתי את השיר הזה רק עכשיו כי היה לי קשה איתו, קשה לקרוא את המילים. כתבתי אותו לפני שנה ממש שזה קרה והייתי צריכה לעבור תהליך עם עצמי כדי לשיר אותו בקול רם ולחלוק אותו עם אנשים אחרים.קיבלתי אלפי הודעות מאנשים בכל טווח הגילאיםבהן שיתפו אותי באובדן האישי שלהם והבנתי שהשיר הזה הוא שליחות שלי, שהוא נותן השראה לאנשים ומחזק אותם וזה מחמם לי את הלב.

בימים אלה את מבלה את רוב זמנך באולפן ההקלטות, מה בתפריט?

כן, המקום שאני הכי אוהב להיות בו הוא אולפן הקלטות, המקום הזה הוא בעצםם הפסיכולוג שלי. אני עובדת עם מפיק מוסיקלי מדהים, צאלון בוחבוט שמצליח להוציא ממני משהו אחר, מיוחד שאני מאוד אוהבת וכרגע יש שני שירים שעתידים לצאת ממש בקרוב ואני כולי תקווה שהקהל יחבק אותם ואותי כמו שעשו עד כה.

לשמיעת השיר: