שון וקים בפעולה. צילום: מיכה לובנטון שון בדרך למיליון שון וקים בפעולה. צילום: מיכה לובנטון
שון כהן, שמככב בימים אלה במרוץ למיליון, מספר על התחושות בריאליטי ("חוויה של פעם בחיים"), משתף אלו זוגות אהב בעונות קודמות ("דניאל ומאירי"), וחושף איך הוא מתמודד עם קצב הדיבור האסטרונומי של קים ("קשה, אבל מתרגלים"). ראיון המיליון
אחד הזוגות שמושכים את עיקר תשומת הלב בעונה החמישית של המרוץ למיליון הם שון וקים, שבהחלט עונים להגדרה של הליהוק האולטימטיבי.
עיצוב וסטייל - שון בדרך למיליון

שון וקים בפעולה. צילום: מיכה לובנטון

הוא מחושב ואסטרטג, היא אמוציונלית והולכת עם הלב, אבל חשוב מכל: שניהם נראים פיצוץ, ביחד ולחוד. ואפרופו לחוד, למרות רינונים מכל כיוון על מערכת יחסים רומנטית, השניים דאגו להבהיר היטב שהם הרבה דברים, אבל זוג לא.  
זמן קצר לאחר שפיצח את חידת הספרות הרומיות וזכה לחיבוק אמיץ מהחצי השני שלו לתחרות, התפנה שון לראיון מחויך לאתר נתניה נט, בו הוא מדבר בהרחבה על הזכות להיות חלק מהריאליטי הנוצץ, שזוגות רבים יכולים רק לחלום עליו דרך מסך הטלוויזיה.  

פרפקציוניסטים   

אם תהיתם מי מהשניים יזם את הרעיון לנסות ולהתקבל למרוץ, הרי שהתשובה זוגית לחלוטין. "המרוץ למיליון הוא משהו שאני וקים דיברנו עליו במשך שנים וידענו שאנחנו חייבים לעשות אותו", פותח שון. "יש לנו חיבור מיוחד ושנינו פרפקציוניסטים ומאוד תחרותיים. אנחנו חיים את זה ביום יום וזה מה שמאפיין אותנו". 
איך הרגשתם כשהתקבלתם לתכנית?
"ואוו, איזה כיף. תחשוב מה זה לדעת שנבחרת מתוך מאות אלפי זוגות שניסו להתקבל. התרגשנו מאוד וזו חוויה עצומה. מעבר לזה, אתה לא ממש יודע למה לצפות, אבל ניסינו  להגיע כמה שיותר מוכנים. אני וקים משלימים אחד את השנייה ואני מאוד מרוצה משיתוף הפעולה שהיה לנו".  
מה הצדדים החזקים שלך ושל קים?
"קים מאוד טובה בלעבוד עם אנשים ולדבר איתם, כמו שכולם בטח רואים, בעוד שאני יותר מתכנן ת'כלס איך ומה בדיוק לעשות במשימות".  
היו זוגות מעונות קודמות שהתחברתם אליהם במיוחד או שהיוו עבורכם מודל לחיקוי?
"אני לא יודע אם מודל לחיקוי, אבל היו הרבה מאוד זוגות שאהבנו והייתה לנו היכרות מוקדמת איתם כמו דניאל ומאירי, רומי וקורל וטום ואדל".
עיצוב וסטייל - שון בדרך למיליון

שון וקים | צילום: עדי אורני

נטול געגועים

שון כהן, 24, נולד וגדל בשכונת רמת פולג בנתניה, ועובד כיועץ נדל"ן בחברת רימקס בעיר. "העבודה שלי דורשת הרבה אסרטיביות וכמה שאתה רץ ומשקיע כך גם התגמול בהתאם, ממש כמו במרוץ", הוא אומר.
היו לך געגועים הביתה במהלך תקופת הצילומים? 
"האמת היא שיצא לי לטייל בהרבה מקומות לתקופות ארוכות, כך שזה לא משהו ששבר אותי. הייתי תקופות של 4-5 חודשים בדרום ובמרכז אמריקה, כך שאני רגיל להיות רחוק מהבית". 
אילו תגובות קיבלת עד עכשיו על הופעתך בתכנית?
"התגובות מדהימות ומפרגנות. התכנית יצאה מדהימה מבחינת ליהוק, הזוגות מצחיקים וכיפיים וכולם נהנים ועכשיו יכולים לחוות את זה יחד איתי". 
אגב, הופתעת לגלות שאתה בין הבודדים שהכירו את הספרות הרומיות במשימת הסיום ברומא?
"שמע, אי אפשר לשפוט שם אף אחד. הכל כל כך אינטנסיבי ודינמי, כך שאתה מבולבל ולא יכול להתרכז ולהיות מאה אחוז אתה. כשאתה יושב בבית כולם חושבים שזה קל, אבל ממש לא יכולים לדעת מה עובר לכל מתמודד בראש". 

קים ואני

בוא נחזור רגע לקים. הצופים בטוחים שאתם יותר מידידים או לפחות הייתם כאלה בעבר.
"אני וקים חברים טובים המון שנים, כרגע אנחנו ידידים אבל אי אפשר לדעת לאן זה יוביל. אי אפשר להגדיר שיצאנו, אבל בהחלט היו תקופות שהיינו קרובים יותר ופחות. אפשר להגיד שאני פנוי היום לזוגיות". 
מה החוויה המשותפת של המרוץ עשתה למערכת היחסים שלכם?
"אין ספק שזה מאוד חיזק את הקשר בינינו. זו חוויה של פעם בחיים שלעולם לא נשכח. מעבר לזה, אנחנו נפגשים כדי לצפות בתכנית עם זוגות נוספים מהמרוץ ומנסים ליהנות כמה שיותר מהחוויה יחד". 
אתה מאמין שנראה אותך על מסכי הטלוויזיה גם אחרי המרוץ למיליון?
"אי אפשר לדעת. אולי כן ואולי לא, תלוי מה יהיה על הפרק". 
לסיום, אולי תגלה לנו איך אתה מצליח להתמודד עם קצב הדיבור האסטרונומי של קים? רוב הצופים חייבים להיעזר בכתוביות שעל המסך...
(צוחק) "שמע, זה באמת לא פשוט, אבל כשאתה מדבר עם בן אדם כל כך הרבה שנים אתה כבר לומד להבין אותו. חוץ מזה, הרבה פעמים קשה גם לי, אבל מתרגלים".