מצעד הגאווה בנתניה חוויות צבעוניות ומרגשות ממצעד הגאווה השלישי בנתניה מצעד הגאווה בנתניה

השרה לשוויון חברתי וסגנית ראש העיר נכחו במצעד, לצד מאות חוגגים עם שלטים צבעוניים שסיפקו אווירת קרנבל בשמש הקופחת. סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון: "נתניה היא הבית של כולם" 

מצעד הגאווה בנתניה 

כ-200 איש – גברים, נשים וטף, חמושים בשלטים צבעוניים ומגוונים, התאספו היום (שישי) בשדרות ניצה בנתניה והוציאו לדרך בגאווה רבה את מצעד הגאווה השלישי בתולדות העיר נתניה. המסר של חברי הקהילה הגאה היה ברור, וחלקם – חמושים ברמקולים – פצחו בשירה סוחפת שעיקרה שוויון זכויות. בין השאר שרו "צאו מהמרפסת, הקהילה כועסת", "בונז'ור מיסייה בונז'ור מאדאם – גם אנחנו בני אדם" וכמובן הקריאה לראש העיר, מרים פיירברג-איכר, שלא נכחה באירוע – "מרים מרים תצטרפי ואיתנו תצעדי".

על שלטים מרגשים בצבעי הגאווה נכתב בין השאר: "גם לטרנס וגם לסיס, הביטחון זה בסיס", "אהבה היא יותר מדי יפה מכדי שיסתירו אותה בארון", "יש בי אהבה והיא תנצח", "ארונות נועדו לאחסון ולא של בני אדם", כל זאת לצד מניפות, כובעים ודגלי ענק בצבעי הגאווה. עוד משכה את העין סבתא אמיצה בחולצה סגולה ושלט תואם, עליו נכתב "אני רוצה להיות סבתא גאה!".

עיצוב וסטייל - חוויות צבעוניות ומרגשות ממצעד הגאווה השלישי בנתניה

מצעד הגאווה בנתניה 

סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון, שמחזיקה בתיק הנוער והצעירים, הגיעה במכנס ורוד כיאה לאירוע ואמרה: "התחושות נהדרות. אני מאוד שמחה שמצעד הגאווה יוצא לדרך בפעם השלישית. שיתוף הפעולה הטוב עם חברי הקהילה בנתניה, יחד עם העירייה, נתן בוסט רציני לתחום הזה בשנים האחרונות. הייתה תהלוכה צבעונית ושמחה. המסר הוא ברור: כולם שווים ונתניה היא הבית של כולם".

עיצוב וסטייל - חוויות צבעוניות ומרגשות ממצעד הגאווה השלישי בנתניה

סגנית ומ"מ ראשד העיר שירי חגואל סיידון

עוד נכחו באירוע חבר המועצה אפרים בולמש, חברות המועצה ציפי קפל וטלי מולנר. האחרונה אף נאמה באירוע וכן חברי הכנסת סימון דוידסון ויוראי להב-הרצנו מסיעת יש עתיד, וכן השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, שסיכמה על רקע המסיבה שהחלה להתהוות בכיכר העצמאות בסיום הצעדה: "זה אירוע מאוד מיוחד בעיני שחותם את חודש הגאווה. חגגנו בכל רחבי הארץ והיה חשוב לנו לבוא ולחתום כאן בנתניה. אני מודה שרציתי לראות כאן את ראש העירייה ואת העירייה נותנת איזושהי חסות רשמית לאירוע הזה, אבל לא נורא. גם זו התחלה ונהיה כאן כדי לתמוך ולהפוך את הכל למשהו ברור מאליו".