פיצה מחוזקת: הכירו את בעל העסק בנתניה שעושה מילואים בצפון אור סיידוף

אור סיידוף, בעליה של 'אמריקן פיצה' בקריית השרון, עושה מילואים מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל'. העסק אמנם בירידה ויש תינוק קטן בבית, אבל הוא מקפיד לשמור על אופטימיות: "אין לנו ארץ אחרת" 

בעלי עסקים רבים נפגעו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל'. אחד מהם הוא אור סיידוף, בעליה של אמריקן פיצה בקניון נעימי בשכונת קריית השרון בנתניה. סיידוף גויס למילואים בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, ומאז הוא שוהה בצפון עם הגדוד שלו מחטיבת הנח"ל.

"עשיתי שיחה עם העובדים שלי כשגויסתי למילואים, 90% מהם מתחת לגיל 18", הוא אומר בשיחה עם 'נתניה נט'. "אמרתי להם שאני מצטער שהם צריכים להתבגר בצורה הזו ושהמלחמה פגעה בכולנו. מגיע להם כל הכבוד וייאמר לזכותם שכולם נותנים מעצמם יותר והעסק ממשיך לתפקד. כשיש לי חופשות אני קופץ לעסק לראות מה קורה ולעזור כמה שאפשר".

אוכל ומתכונים - פיצה מחוזקת: הכירו את בעל העסק בנתניה שעושה מילואים בצפון

גזרה נוספת ולא פשוטה כלל עמה מתמודד סיידוף, 33, היא העובדה שהוא אב טרי לפעוט בן 7 חודשים. "יש רגעי משבר בבית, לא אגיד שלא", הוא מספר. "אשתי לבד עם התינוק וזה לא פשוט, אבל אנחנו משפחה ציונית ומבינים את צו השעה".

סיידוף מודה שנושא הפיצויים האופציונליים מהמדינה לא מעסיק אותו. "אני לא מבקש כלום, אנחנו במצב מלחמה ולמזלי העסק שלי עוד עובד", הוא מסביר. "אני בצפון ורואה מה קורה למשל לעסקים בקריית שמונה שלא עובדים בכלל. כואב הלב ועדיף שיעזרו להם".    

מסר לסיום?

"אנחנו עדיין לא רואים סוף למלחמה כרגע, אבל אין לנו ארץ אחרת. אנחנו חזקים ויודעים טוב מאוד למה אנחנו פה".