סיכום שמת 2020 מהקנאביס, דרך התאונה ועד החתונה – נתניה נט סוגרת שנה סיכום שמת 2020

שנת 2020 תיזכר בעיקר בגלל המגפה שהרסה כל חלקה טובה ושינתה את חיינו, אבל היו אירועים נוספים – טובים יותר ופחות – שנזכור מהשנה החולפת. הנה שש הכתבות שעשו את השנה שהייתה, בתקווה שהבאה אחריה תהיה טובה ובעיקר בריאה הרבה יותר 

סיכום שמת 2020

באווירת השנה החדשה ובתקווה לאופטימיות, נתניה נט מציגה את הכתבות הבולטות בשנה החולפת

6. פרחים מסחריים

לא בכל יום הופך בית מלון תמים במרכז העיר למעבדת סמים מסחרית, אבל מתברר שבנתניה הכל אפשרי. בלשי משטרה איתרו ביוני השנה לא פחות משבעה חדרים ששימשו כמעבדה לגידול קנאביס. 500 שתילי סם במשקל כולל של כ-52 ק"ג, ציוד לגידולם וכן מחשבים, מצלמות ו-34 אלף שקלים במזומן היו השלל שנתפס. בעל המלון ברחוב דיזינגוף נעצר יחד עם שני חשודים נוספים, כולם תושבי העיר.

לצפייה בכתבה הקלק/י כאן: https://bit.ly/3rJ1zUZ

5. נחש בפרדס

זו הייתה יכולה להיות טרגדיה גדולה, אך למרבה המזל ניצלו חייו של ילד בן 10 שהוכש על ידי נחש בחודש אוקטובר. הילד, תושב קריית השרון, יצא עם חבריו לטיול קצר בפרדסים הצמודים לשכונה. לפתע הרגיש נשיכה חזקה וכאבים עזים החלו להתפתח בכף רגלו. הילד התקשר לאביו, שפעל במהירות והזעיק למקום צוות של מד"א. טיפול במשככי כאבים ונוזלים, ופינוי לבית החולים לניאדו במצב בינוני, שם ייצבו את מצבו של הילד והצילו את חייו.

לצפייה בכתבה הקלק/י כאן: https://bit.ly/3hEUTCP

4. מהכלא לגולני

סיפורו הייחודי של דסטה טביבו מקריית נורדאו ריגש רבים. טביבו הסתבך בפלילים מגיל צעיר, כשבין השאר ביצע שוד ודקר נהג מונית. במשך שנה וחצי שהה במתקן כליאה, ובהמשך אף קיבל צו הרחקה מנתניה. המפנה הגיע במהלך שהותו בחוות "צל מדבר" במצפה רמון. דסטה סיים 12 שנות לימוד, החל להדריך בכפר "קדמה" לנוער בסיכון ובהמשך נלחם על זכותו להתגייס לצה"ל. החותמת על השינוי שחל בו מקצה לקצה הגיעה במארס השנה, עת סיים קורס מ"כים בהצטיינות וכעת הוא משרת כמפקד טירונים בבאח גבעתי.

לצפייה בכתבה הקלק/י כאן: https://bit.ly/3n80Edg

3. בריאות, כפרה

עמי ביטון, הידוע בכינויו "כפרה", נפצע אנושות באוקטובר לאחר שנפל מסולם במהלך עבודות שיפוצים שביצע. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה לאחר שנפגע בראשו, הוא עבר ניתוח מורכב כשהוא מורדם ומונשם וכיום נמצא בהליך שיקום. ביטון נחשב לאחת הדמויות המוכרות והאהובות בנתניה, ועם היוודע אירוע פציעתו הקשה שלחו לו רבים איחולי החלמה והתפללו לשלומו – מרבנים ועד חברי מועצה. אנחנו מצטרפים ומאחלים רפואה שלמה וחזרה לשגרה בהקדם האפשרי.

לצפייה בכתבה הקלק/י כאן: https://bit.ly/38X3Q6K

2. הטבעת הכי יקרה בשוק

בימים בהם הריחוק החברתי מנגן כינור ראשון וחתונות מתבטלות על ימין ועל שמאל, הצעת נישואין בשוק העירוני בנתניה מרגשת אפילו יותר. דביר גלעדי, תושב העיר, עשה זאת נכון ביוני השנה כשהפתיע את בח"ל שמרית עודי, שכמובן נענתה בחיוב. על ההפקה אחראית אחות הכלה המיועדת, הודיה, אחראית משמרת ותיקה במינהל הפיקוח בשוק, שהפכה ברגע את הלוקיישן הצבעוני והאותנטי לבלתי נשכח ברמה האישית-משפחתית. עכשיו רק נותר לקוות להקלה בהנחיות שתאפשר חתונות.

לצפייה בכתבה הקלק/י כאן: https://bit.ly/38VfSgV

1. פטור משכירות

בסוף מארס השנה, עם בוא הסגר הראשון והקורונה שהבהירה לספקנים שהיא כאן כדי להישאר, החליט ויקי ולנסי, מבעליה של קבוצת "ולנסי גרופ, יזמות בנייה ותיווך", לעשות מעשה. הצעד המתחשב ויוצא הדופן כלל פטור משכירות למשך חודש עבור כל בעלי החנויות במתחם הרצל 2 בכיכר העצמאות בנתניה. "אנחנו מבקשים לבוא לקראתכם בתקווה שהדבר יסייע לכם, ולו במעט, לעבור תקופה מאתגרת זו", נכתב בין השאר במכתב שהעבירה הקבוצה לשוכרים. כששנת 2021 כבר כאן, לא נותר לכולנו לקוות שאותה תקופה מאתגרת וקשה מנשוא תגיע סוף סוף אל קיצה.

לצפייה בכתבה הקלק/י כאן: https://bit.ly/3hypwcX