דיג'יי ינאי אסיף והיוצר עומרי דדון  פרויקט האוס שהוקלט באצטדיון נתניה ועורר הדים בעולם דיג'יי ינאי אסיף והיוצר עומרי דדון

דיג'יי ינאי אסיף והיוצר עומרי דדון הם חברי ההרכב CHAPTER 1, שהספיקו להפיץ את בשורת המוזיקה שלהם היישר מהאצטדיון בנתניה לרשתות טלויזיה במקסיקו וארה"ב. בראיון משותף הם מספרים על החיבור הטבעי לעיר, הרצון לעורר הד עולמי ולמה הסגנון שלהם חוצה יבשות:" אנחנו בעצם מייצגים וייב חדש של תרבות ומפיצים אותו לאט לאט לקהלים בעולם"

דיג'יי ינאי אסיף והיוצר עומרי דדון

שיחת טלפון משותפת עם ינאי אסיף ועומרי דדון קולחת כמעט כמו הדינמיקה שלהם בטרק הבכורה המשותף של ההרכב 1"CHAPTER , פרויקט האוס שצולם והוקלט באצטדיון בנתניה וכבר הספיק לעורר הדים ברמת שידור בלייב ב-12 תחנות טלוויזיה במקסיקו, בהן ספקית התוכן הגדולה בעולם של המוזיקה הלטינית, ושתיים בארה"ב. יופי של ספתח לקראת האלבום שצפוי לצאת בשבועות הקרובים.

"ההרכב שלנו מביא עמו בשורה חדשה. מוזיקה אלקטרונית-היברידית שעוד לא נעשתה בצורה הזו. קשוחה ונעימה, מחתרתית ומסחרית", פותח דיג'יי אסיף. "אנחנו תמיד מרקידים על קו התפר בין מוזיקה של הבמות הכי גדולות לזו שגם כיף לשמוע כשחוזרים מהים. אני מרגיש שזה עכשיו או לעולם לא. נפתחה עבורנו הזדמנות להכניס את המוזיקה שלנו בכל העולם דרך הניסיון והקשרים שרכשנו וזה הרגע שלנו להתפוצץ". על השם המסקרן הוסיף: "המשמעות היא החלק הראשון ובעיטת הפתיחה שלנו לסצנה שדדון ואני פותחים יחד. השם מעורר שאלות ותהיות בקרב כל מי שנחשף אליו ותמיד יגרום לך לחפש את ההמשך".

Chapter 1 - Studium Mix 

אבל לפני ההמשך, מגיעים לא מעט קומפלימנטים על השואו המטורף והמסוגנן באצטדיון, בבימויו ועיצובו של היוצר דדון, שאגב מקפיד שכולם יקראו לו "ד-דון" במלעיל. "מה שעשינו באצטדיון הוא מיקרוקוסמוס למה שאנחנו רוצים לעשות בעולם", הוא מסביר. "להראות את נתניה במלוא תפארתה ומכאן לעולם כולו שיש תרבות מדהימה בישראל. שיתפנו פעולה עם מיטב התקליטנים מרחבי תבל ואנחנו מראים שיש פה חבר'ה מקצוענים שבאו לעורר הד עולמי ולהשפיע ברמה הגלובלית".

כשמזכירים את האצטדיון, אי אפשר גם שלא לפרגן למנהל הכל יכול, אילן יבלוקובסקי (יבלו). "הוא אירח אותנו בצורה יוצאת מן הכלל, עזר בכל מה שצריך ואנחנו מודים לו מאוד", אומר אסיף. "כמובן שזה עלה לנו כסף, אבל זה רק סמלי לעומת מה שקיבלנו".

יש לנו איביזה

דיג'יי אסיף נשוי לאיריס, עוזרת מנכ"לית תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית ("כל הבית סביב מוזיקה", הוא מתגאה) ואב לשלושה – אמה, גיא וניבה. לאורך השנים שיתף פעולה עם מיטב האמנים בישראל, ממשינה ועד מיי פיינגולד. גדל בעיר, ראה עולם ושב לכור מחצבתו לסיבוב שני. "אני אוהב לגור בנתניה וגאה בבית שלי", הוא מצהיר.

דדון מתגורר בשנתיים האחרונות במושב אודים הסמוך לנתניה. למוזיקה נחשף כבר בגיל 7, עת החל לנגן על תופים, גיטרה ובס. בהמשך עבר להפקה מוזיקלית ולימד נגינה על קלידים ופסנתר. ב-12 השנים האחרונות הוא עמוק בתחום הצילום והאמנות ועושה פרויקטים לחברות ענק. נקודת ההשקה שלהם, באופן לא מפתיע, הגיעה מחיי הלילה.

עיצוב וסטייל - פרויקט האוס שהוקלט באצטדיון נתניה ועורר הדים בעולם

"בשונה משאר המתקלטים אנחנו בעצם עושים את כל החבילה ובעתיד יהיו עוד הרבה שלוחות של המותג CHAPTER 1", מתגאה דדון. "זה מכלול מהתרבות שקשורה למוזיקה והאנשים שצורכים אותה ועד פירוטכניקה, רקדנים ואפילו אופנה מתואמת. זו תרבות שלמה שצריך להעשיר אותה".

"אנחנו סופגים המון תרבות מרחבי העיר והכל מתחיל מהבית", מצטרף אסיף. "התחלנו פה רעיון שעוד לא נעשה בצורה הזו שהפך לשיר ויצירה. אנחנו בעצם מייצגים וייב חדש של תרבות ומפיצים אותו לאט לאט לקהלים בעולם, חברות תקליטים ודיג'ייס. אותנו לא מעניינים הלייקים, אלא הקהילה שלנו, והשאיפה היא לבנות קהילה שמאמינה בתרבות שלנו בתור הרכב". ודדון חותם: "אנחנו מחפשים את השגרירים שלנו בארץ ובעולם. המטרה היא לתת את הערך המוסף ולהגיע ללבבות ולרגליים של האנשים, לא לאצבע שעל המקלדת".

איזה תגובות קיבלתם לאחר יריית הפתיחה?

אסיף: "תגובות מטורפות. קיבלנו מאות פניות מפרגנות מכל העולם שרצו לדעת עוד על החומרים שלנו וזה מרגש מאוד. רצינו לעשות את זה הכי גדול ומרשים שאפשר ואני שמח שהצלחנו".

מה האתגר הבא?

שניהם יחד: "לפתוח את עונת המסיבות 2021 באיביזה".