כיכר ציון נתניה | תמונה: זכרונות ילדות נתניה. פייסבוק קבוצת הפייסבוק שמרגשת את הנתנייתים כיכר ציון נתניה | תמונה: זכרונות ילדות נתניה. פייסבוק

אם הפיד שלכם בפייסבוק התמלא לאחרונה זה כנראה כי הצטרפתם לקבוצה "זכרונות ילדות נתניה". מי עומד מאחורי הקבוצה הכי נוסטאלגית בעיר?

מנהל הקבוצה מספר לנתניה נט על ההצלחה המסחררת של הקבוצה.

כיכר ציון נתניה | תמונה: זכרונות ילדות נתניה. פייסבוק

עודד מקובקי, בן 40, נשוי ואב לשניים מקרית השרון הוא הסיבה לכך שאלפי נתנייתים מעלים זכרונות נוסטאלגיים מהעיר בשבועות האחרונים.
את קבוצת הפייסבוק "זכרונות ילדות נתניה" הקים עודד לפני פחות משלושה שבועות לאחר שראה דף דומה בחולון, הוא לקח את הרעיון ואמר לעצמו שבנתניה יש הרבה יותר מה להציע. הוא לא ציפה שבזמן כל כך קצר יהיו כ-30,000 תושבים חברים בקבוצה.

עיצוב וסטייל - קבוצת הפייסבוק שמרגשת את הנתנייתים

עודד מקובקי. לא ציפה שבזמן כל כך קצר יהיו 30,000 חברים

מי שהצטרף, גילה מהר מאוד שהפיד שלו הופך לנוסטלגיה שלא נגמרת. סטטוסים עם רקעים צבעוניים כמו "מי זוכר את המורה..." מי שיחק במשחק..." "למי היו כאלה סקטים..." ועוד ועוד
החברים בקבוצה מעלים זכרונות של נתניה משנות ה - 70,80,90, מקומות הבילוי האהובים והמיתולוגים כמו קולנוע שרון, קולנוע סטודיו, הג'אם, הגן של אורי, המוזה, הדיזי, מסעדות, הוואי תרבותי, המשחקים והחפצים שאספנו, תמונות, סרטונים ועוד

עיצוב וסטייל - קבוצת הפייסבוק שמרגשת את הנתנייתים

כיכר העצמאות נתניה | תמונה: זכרונות ילדות נתניה. פייסבוק.

אי אפשר שלא להישאב לקבוצה, לחפש את עצמך, חברים, שכנים להתרפק על זכרונות ילדותינו ולחפש איך אותם ילדים נראים היום.
"אני מקבל המון פניות ברמה האישית של אנשים שמצאו חברי ילדות, משפחה, מורים, שמודים לי על הקבוצה. בעקבות הקבוצה נוצרות פגישות מחזור קטנות. זה פשוט מרגש. זו מהות הקבוצה, לגבש ולאחד ובקצב הזה אנחנו נהיה הקבוצה הכי גדולה מהקבוצות בערים האחרות בארץ" מספר עודד ומוסיף שהוא עסוק בקבוצה הרבה משעות היום והוא מתכנן אירוע של הקבוצה, אותו מגבש בימים אלו.

עיצוב וסטייל - קבוצת הפייסבוק שמרגשת את הנתנייתים

קולנוע שרון נתניה | תמונה: זכרונות ילדות נתניה. פייסבוק

יש סיפורים מיוחדים בקבוצה?

"יש מורה שלי מכיתה א', הדסה מור, שפנתה אלי בקבוצה, ואחרת לא הייתי יודע מה קורה איתה. זה מרגש. עם זאת היו גם פוסטים פוגעניים שמחקתי ואף פרסמתי שמי שמפרסם פוסט פוגעני אני מוריד אותו כי מהות הקבוצה היא לכתוב דברים טובים".
"מקרה אחר היה שזרקו רימון במועדון לילה בעיר, אחות של מישהי נפטרה כתוצאה מכך והיא פנתה אלי וביקשה שאפרסם את זה. אני פרסמתי וזה גרר הרבה תגובות מרגשות. קרובי משפחה של כאלה שנפטרו מעלים תמונות של יקיריהם ומבקשים שהחברים בקבוצה יספרו להם את הזכרונות מיקירהם ואכן הסיפורים מרגשים ומעודדים את המשפחות".

מי שעדין לא הצטרף, ממליצים לכם בחום.