אלעד חיים סיפורו של גיבור- אלעד חיים מנצח הכל בזכות הכדורגל אלעד חיים

לאחר שהספיק להתאושש עד גיל 12 בלבד משתי מחלות קשות ביותר מתפנה אלעד להגשים את חלומו לשחק כדורגל
אלעד חיים חגג לאחרונה יומלדת 12, אולם את מה שהוא הספיק לעבור, רובנו לא נעבור כל חיינו.

עד גיל 6 הכל היה תקיו בחייו של אלעד. בגיל 6 אלעד החל לחוש חולשה בשרירים והתקשה ללכת. תחילה טענו הרופאים שמדובר במחילת הנשיקה, אולם בבדיקה שנערכה באיכילוב הסתבר כי הבעיה קשה בהרבה.

אלעד ניצח את המחלה

בגופו של אלעד התגלה סרטן לימפומה תת עורית נדיר והוא החל לעבור טיפולים כימותרפיים ולקבל סטרואידים על מנת לנסות ולנצח את הסרטן. 

בתחילה הרופאים התקשו להעריך את סיכויו של אלעד לשרוד, אולם אלעד והוריו נורית ודרור לא הסכימו בכלל לשמוע על אופצייה אחרת למעט ניצחון וכך לאחר כשנה של מאבק עיקש, בה בית החולים הפך לביתו השני של אלעד התבשרה המשפחה בבשורה המאושרת, אלעד ניצח את המחלה, הסרטן עזב את גופו.
במהלך הטיפולים הקשים, אחד הדברים היחידים שהחזיק את אלעד לאורך כל הדרך הוא אהבתו לכדורגל והרצון להגשים את חלומו הגדול להפוך לשחקן כדורגל, חלום שנגנז מכיוון שלא יכול היה לעמוד על רגליו.
מייד כשהחלים אלעד מהסרטן הוא רץ לרכוש אביזרי כדורגל ולשחק עם החברים בשכונה וההורים יכלו סוף סוף לנשום לרווחה בידיעה שלילד מצפים חיים רגילים ושקטים.
אולם לאחר כמעט שנתיים בהן אלעד החל להתנהל כילד רגיל וממעט לבקר בבתי חולים, חלה אלעד בדלקת גרון שבאה לידי ביטוי בחולשה קיצונית שמנעה ממנו להרים חפצים, לשתות ובוודאי שלשחק כדורגל.

מחלה נדירה- דרמטומיוזיטיס

ההורים המודאגים מיהרו לבית החולים ואישפזו את אלעד שוב באיכילוב למספר חודשים בהם עבר בדיקות ארוכות, בסופם התגלתה מחלה נדירה- דרמטומיוזיטיס- מחלה דלקתית קשה ונדירה מאוד (3 ילדים מתוך מיליון) בכל שרירי הגוף.
אלעד נלחם גם במחלה החדשה וכעת הוא נמצא בשלבי החלמה סופיים כשהוא מקבל מידי שבוע תרופה כימית וסטרואידים המאפשרים לו להתגבר על החולשה שיוצרת המחלה ולהחלים ממש תוך מספר חודשים.

בקשה: לחגוג לאלעד יום הולדת על המגרש

לפני מספר שבועות כאשר יכול היה אלעד לחזור ולשחק כדורגל הוא פנה להוריו בבקשה נרגשת לשחק על מגרש דשא. אחד מאנשי הצוות הרפואי באיכילוב הפנה את המשפחה לעמותת "אורות של תקווה" המגשימה חלומות לילדים חולי סרטן. לקראת יום ההולדת ה-12 של אלעד פנו אנשי העמותה למועדון הכדורגל של בית"ר טוברוק בבקשה לקבל את אלעד למגרש לשעה על מנת לחגוג לו יום הולדת עם חבריו.
אנשי טוברוק בראשות יו"ר המועדון מייקל בוברוב ומנכ"ל המועדון גל יעקב נענו מיידית לבקשה ואף יותר מכך. הילדים שיחקו במגרש במשך שלוש שעות, שחקני הנוער של המועדון שיחקו עם אלעד והחברים, ואלעד קיבל במתנה את מדי המועדון, נעליים וציוד, והפרס הגדול- הצטרפות לקבוצת בית הספר לכדורגל של המועדון.

בורוכוב: "מתחייב לעזור לו"

מייקל בוברוב יו"ר בית"ר טוברוק: "ברגע ששמעתי את הבקשה של אלעד ואת סיפורו ידעתי שאנחנו בבית"ר טוברוק נעשה כל מה שביכולתנו על מנת לעזור לו להגשים את חלומו. כמועדון שחרט על דגלו תרומה לקהילה, עזרה לנזקקים וחינוך לערכים אנחנו פועלים תמיד לעזור למי שאפשר. אני מאושר ומתרגש לראות את אלעד רץ ומשחק על המגרש. כולי תקווה כי התקופה הקשה מאחוריו ושנראה אותו במדים של טוברוק ובמגרשים שלנו עוד הרבה שנים ואני מתחייב שאנו נמשיך ונעשה כל מה שניתן בשביל לעזור לו".