הכירו את טלי מולנר, המתמודדת לראשות העיר חברת המועצה טלי מולנר

טלי מולנר, המתמודדת לראשות עיריית נתניה ויו"ר סיעת "פעימה חדשה" בראיון אישי ראשון מאז ההכרזה על ההתמודדות לראשות העיר 

טלי מולנר, בת 51 נשואה לליאור איש הייטק ואמא לעומר גיא ומאיה. בעלת תואר ראשון במדעי החברה והרוח עם התמחות במינהל ומדיניות ציבורית.
אחרי שירות צבאי ארוך בקבע ושיחרור בדרגת סרן עסקה שנים רבות בתחום החינוך
מולנר מכהנת כחברת מועצה בחמש שנים האחרונות מתוכם כיהנה כמשנה לראש העיר, סגנית ראש העיר, יו"ר הוועדה לזכויות הילד, מ"מ יור רשת פנאי וקהילה מתנסי דרום העיר וכיום משמשת כיו"ר האופזיציה וכי"ור ועדת הביקורת העירונית.

מתי החלטת שתתמודדי לראשות העיר?

כזכור במרץ 2022 פוטרתי מהקואליציה על ידי ראש העיר משום שלא הסכמתי להתיישר עם החלטותיה בשני נושאים עקרוניים: סגירת בית ספר שז"ר וההתעקשות שלי להמשיך לקדם את הצבת ה"פודטראקים" בעיר בסופי השבוע, ענין עקרוני עבורי. 
אני דוגלת מאוד ב"חיה ותן לחיות" והסירוב להצבת ה"פודטראקים שהובילה" סיעת ש"ס גרמה לי להבין שבשביל שינוי מדיניות אמיתי צריך להחליף את ההנהגה.

מולנר פעילה בחמש השנים האחרונות במספר ועדות בעיריה: משנה כספים, מכרזים, בטחון, וועדת שמות ועוד. "חשוב לי להיות פעילה ולהופיע בוועדות השונות, כי זו הדרך היחידה שיש לי היום לבקר את פעולות העירייה ולמנוע ניסיון לפגוע במינהל עירוני תקין".
טלי מוסיפה כי בזכות השתתפותה בוועדות השונות הצליחה להוביל מאבקים ולגרום לשינוי בנושאים שונים כגון: נציגת נתניה במאבק הארצי הסרדינים לצמצום מספר הילדים בכתות,  מאבקים עירוניים כדוגמת הוזלת מחירי הקיטנות, מניעת קרינה בבתי ספר ועוד בתקופת כהונתה במועצה התייצבה לצד התושבים בלא מעט מאבקים כמו סגירת בי"ס שז"ר או נגד הצנחת בי"ס אורות ישראל לגלי ים ״יש לי קווים אדומים ברורים. שום כסא ותואר לא יגרמו לי לזוז מהאג’נדה שלי" אמרה.

אחרי שנים בשירות הציבורי בעיר, האם תוכלי לספר על חלק מהמהלכים שהובלת?

לאורך השנים שירתתי את הציבור בתפקידים שונים ויצא לי לגעת כמעט בכל תחומי החיים של התושבים בעיר. 
כממונה על רווחה הובלתי מהפך בכל הקשור לתדמית הרווחה בעיני הציבור ושינוי במדיניות התפיסה של התושב כלקוח ולא כמטרד, הנגשתי את השירותים הסוציאלים והכנסתי את מדיניות הדלת הפתוחה למינהל. זה היה יעד מרכזי אצלי.
כיו"ר האופוזציה הובלתי מהלכים כמו מענק הנחה בארנונה למשרתי מילואים פעילים, מהלך להגדלת ההנחה לחד הוריות בארנונה, הייתי מיוזמות המהלך להכרה עירונית בזכויות הקהילה הגאה בעיר והראשונה שתלתה דגל להט"ב במבנה עירוני ומתומכות מצעד הגאווה בעיר.
כמו כן הובלתי מהלך לקביעת נאמן להט"ב בכל מוסד חינוכי והודות לפנייתי תוקנו טפסי הרישום להורים בחינוך שיתאימו להורה 1,2.
בנוסף הנגשתי את חוף פולג עד קו המים, הובלתי לראשנה מהלך לפירוק מבנים לא חוקיים בחוף פולג, הובלתי תכנית להסדר הקשר בין הדייגים לעיריה, הובלתי תכנית להסדר הקשר בין אופנועי הים לעיריה. 
כממונה על הרווחה תמיד דלתי היתה פתוחה לכל תושב והענקתי טיפול אישי ומהיר לכל אחד מהתושבים.
כממונה על תיק מעמד האשה הובלתי להגדלה משמעותית של תקציב קידום מעמד האשה וביטול התלות העירונית במשרד לשיוויון חברתי.
ניסיתי להוביל מהלכים שלצערי נבלמו במועצה להפחתת הארנונה לעסקים קטנים ובתי מלאכה, ומנגד הגדלה לרשתות גדולות, ניסיתי לשנות את איזורי סיווג הארנונה ולצערי זה נבלם עיי ראה"ע
נאבקתי לצד ההורים נגד סגירת בית ספר שז"ר, נאבקתי לצד התושבים נגד הצנחת בית הספר הלא חוקי "אורות ישראל" בגלי ים.
אני מובילה מאבק למען הצבת "פודטראקים" ברחבי העיר כולל בסופי השבוע, מובילה מאבק למען שבת חופשית ודוגלת ב"חיה ותן לחיות", תומכת בפתיחת תחבורה ציבורית בשבת וכאמא לילדה מיוחדת מסייעת רבות להורי החינוך המיוחד ומהווה עבורם פה במועצת העיר

סיעת "פעימה חדשה" הגישה 40 שאילתות ו 22 הצעות לסדר במהלך הקדנציה הנוכחית. באילו הצעות את הכי גאה? 

הגשתי הצעות רבות וכולן חשובות ונוגעות לחיי היום יום של התושבים בעיר. רובם נדחו במועצה אולם חלקם הגדול מומשו בזכותי טרם כינוס המועצה.
דוגמאות להצעות שאני גאה בהן:
פתיחת מועדוני נוער ומקומות בילוי בסופי השבוע והקמת מערך שאטלים לנוער בימי שישי למועדון הרוביז לצד הרחבת חוף צאנז לטובת הציבור החרדי.
קביעת נוהל לשקיפות בין מינהל החינוך להורים, החזרת האבטחה לגני הילדים והצללת כל מגרשי הספורט בעיר
מענק הנחה בארנונה למפקדים פעילים, רישום עירוני לזוגות להטב שאינם נשואים, טיפול בבעיית הנפצים בעיר ועוד.

מה מבדיל אותך מהמתמודדים האחרים? 

אני היחידה ששמה בקדמת הבמה את ערכי השיויון והליברליות והיחידה המדברת על עיר שיויונית ומבטיחה לקדם את הערכים הללו.
אני היחידה שדוגלת בזכות לחיות על פי אמונתך ודרכך. "חיה ותן לחיות", זה המוטו. לאור זאת הוגשו על ידי הצעות רבות לסדר. 
אני מתחייבת להיות ראש עיר של כולם, להרחיב למשל את חוף צאנז אך מנגד לקדם תחבורה ציבורית בשבת, שאטלים מהשכונות לים בשבת.
הסיעה שלי ואני נפעל בשקיפות מלאה ובשיתוף מלא עם התושבים. התושבים הם הלקוחות ומגיע להם להיות שותפים לכל מהלך והחלטה. לא עוד התושב כמטרד.להיפך, המערכת העירונית תונגש והאזרח יהיה שותף מלא. 

מולנר היא חברת המועצה הכי מתוייגת בפייסבוק.ידועה בזמינות שלה ובנגישות שלה. היא תמיד מתייצבת לעזרת כל תושב שמבקש ונמצאת תמיד בשטח.
"אני חושבת שלאור הניסיון והתפקידים הרבים שביצעתי בעבר וכן לפי הסקרים, אני המתמודדת המובילה להחלפת פיירברג ואני מתכוונת להתמודד ולנצח בבחירות. אחרי 25 שנה כל מנהיג צריך ללמוד מתי לפרוש ולפנות לדור חדש את הבמה.
את המצע של מולנר המפרט רשימת נושאים ארוכה אותם בכוונתה לקדם, כמו תחבורה, דיור לצעירים, עסקים, חינוך, אזרחים ותיקים, בעלי מוגבלות ועוד תמצאו באתר בלינק המצורף.