רב"ט דוד קלטה  - מצטיין קשר"ר לראש השנה רב"ט דוד קלטה

בטקס מצטייני ראש השנה של של אגף התקשוב וההגנה בסייבר נבחר רב"ט דוד קלטה מנתניה, אשר מאובחן כאוטיסט בתפקוד גבוה. את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה

בשבוע שעבר נערך טקס מצטיינים בראשות קצין הקשר הראשי של אגף התקשוב וההגנה בסייבר, תת אלוף יוסי כראדי.

בין המצטיינים נבחר רב"ט דוד קלטה מנתניה, שקיבל את ההצטיינות בזכות מילוי תפקידו על הצד הטוב ביותר ועבודתו המסורה מש"ק תכנון כוח אדם באגף התקשוב.

דוד למד בבית הספר התיכון "ז'בוטינסקי באר יעקב", שם הרחיב מדעי המחשב ופיזיקה.

דוד התגייס לתפקיד מש"ק תכנון כוח אדם באגף התקשוב בשנת 2020 בתחילתה של תקופת הקורונה. לקראת הגיוס עלו בליבו של עידן חששות לגבי נושא השילוב שלו בצבא. עידן מאובחן כאוטיסט בתפקוד גבוה, והוא חשש מאוד להיות לבד במסגרת החדשה. "חששתי שלא אצליח להתחבר לאף אחד. אחרי הטירונות הגעתי לתפקיד ומיד התחברתי לאנשים מסביבי. פתאום הרגשתי שווה בין שווים". הוא מספר.
את תפקידו כמש"ק תכנון כוח אדם, הוא מתאר: "אני קובע כמה אנשים יתגייסו לאיזה תפקיד באגף, ובאיזה חודש. עלי לדאוג שכמות האנשים בפועל תואמת לכמות התקנים בכל עת. במסגרת התפקיד יש השפעה משמעותית על האגף ועל המקצועות הנחשבים בפרט, ואני מרגיש משמעותי ושמח לקחת חלק בזה".
"האנשים פה באגף התקשוב וההגנה בסייבר, הם החלק הכי טוב בשירות שלי. היחס והאווירה טובים מאוד, כולם חברותיים, מקצועיים ורציניים מאוד- זה נותן מוטיבציה וגורם לי לרצות לתת מעצמי כמה שיותר". עוד הוא מוסיף.
על קבלת המצטיין, משתף דוד בהתלהבות: "כשגיליתי שקיבלתי מצטיין הקשר"ר, בכיתי מהתרגשות. מאוד כיף להרגיש מוערך ואהוב".