מתכונים לשבת המלכה - אין כמו האוכל של השבת! אילוסטרציה | pexels

אין כמו האוכל של שבת - מיטב המתכונים לשבת מבית פודיק – שחר חן

שבת המלכה היא הדבר הטוב ביותר שיכולנו להבטיח לעצמנו כל השבוע. ממתינה לנו בסופ"ש, רגועה ומלאת קסם, וגם, כמובן- עם המון קלוריות וטעמים ומטעמים:) אם גם אתם מאוהבים ביום שבת סימן שאתם מכירים את מיטב המתכונים לשבת המלכה שלנו, ואם לא- זה הזמן לעשות היכרות מענגת! מה ההמלצות השוות ביותר שלנו עבור מתכונים לשבת המלכה וגם כמה טיפים להתכונן כמו שצריך.

כמה משקיעים באוכל לשבת

וואו, הנה אמרתם את זה! השקעה בבישול ואפייה לשבת היא פי כמה ממה שאנחנו מקדישים בכל ימות השבוע. למה זה ככה? קודם כל כי חופש, מנוחה זה טוב לגוף וגם לנפש, ומנוחה עם אוכל טוב שווה הרבה יותר ממנוחה עם חטיף שקניתם בסופר, ותאמינו או לא- אפילו יותר מיציאה למסעדה. למה זה ככה- אחרי שתכירו את המתכונים לשבת של שחר חן פודיק תבינו גם אתם. אבל חוץ מהמשמעות הלא מעטה על הנפש שלכם שיש לעצם המנוחה עם תבשילי שבת שהכנתם במיוחד עבורה, יש לכך לא מעט משמעות עמוקה עבור בן הזוג שלכם, עבור הילדים והמשפחה באופן כללי. כאשר אתם מכבדים את יום השבת ביתר תשומת לב והשקעה, אתם משדרים לכל היקרים לכם שהשהות המשותפת בשבת יחד איתם חשובה לכם, שהיא שווה השקעה, ושאתם אוהבים ומעוניינים בה. אין שדר מחבר כמו זה, אין חינוך חזק יותר עבור הילדים מאשר הנחלת ההבנה הזו בליבם.

אז איך מכינים מתכונים לשבת עם כל החיבור הפנימי ומשדרים את זה נכון?

מתכונים לשבת תמיד יהיו יותר יוקרתיים ומרשימים מארוחת יום- יום. תעשו את זה באמצעות בחירת מתכונים מעניינים, בשרים שווים יותר מהרגיל, תוסיפו מנה ראשונה מתאבנת ומנה אחרונה מפנקת. מעבר לבחירת מתכונים לשבת המלכה בסטנדרט גבוה יותר מהרגיל, תשומת לב מיוחדת מוקדשת לאופן ההכנה שלהם. השתדלו לוודא שהתוצרים יצאו בדיוק כמו שהם אמורים להיות, אם ביום יום אתם מוותרים על ציפוי שוקולד לעוגיות- הפעם תקפידו על הגימור המושלם, אם באופן רגיל בצלים מקורמלים שמעט נשרפו עוברים את הביקורת שלכם- במאכלי שבת זה לא יקרה.

ודאו שעריכת השולחן בשבת תהיה יוצאת מגדר הרגיל. ביום רגיל אנחנו אוכלים מהיד לפה, מנשנשים שניצלים מהמטבח ואולי גם לוקחים לחדר העבודה את הצלחת. זה לא פלא, כיוון שכל אחד מאיתנו חוזר מלימודיו או מעבודתו בשעה אחרת, וזקוק לזמנים משלו להכנת שיעורי בית ושאר מטלות היום-יום. בשבת יושבים כולם יחד, מקדישים זמן לארוחת השבת המפנקת ולבני המשפחה האהובים. אם תוודאו שהחדר בו אתם סועדים יהיה מזמין, מסודר, נקי ומבושם, תוסיפו פריטי קישוט לשולחן כמו חבקים מעניינים ומפיות בד או ניר, תגלו שכולם מתרגשים כמוכם מהחוויה.

שימו לב שהתפריט שהכנתם מתאים לכל אחד מן הסועדים איתכם. יהיה מושלם אם תדאגו שלכל אחד יהיה לפחות פריט אחד על השולחן שהוכן במחשבה מיוחדת עליו, בחרו בתוספות שאהובות על כולם באופן אוניברסלי במשפחה או על אחד מבני הבית באופן אישי, וכמובן וודאו שאינכם מפלים בין איש לרעהו ולכל אחד יש את המקום האישי שלו בתפריט.

אחרון חביב- הרגע שלפני הארוחה הוא רב משמעות, לעיתים עוד יותר מן הארוחה עצמה על שלל מעלותיה. ריח מאכלי השבת המתפשט בבית עד לחדרי הילדים, רכישת מפה מיוחדת או אלמנטים אחרים שיוסיפו לחגיגה, ושיתוף של כלל בני המשפחה בהכנות לשבת- יוסיף לביתכם טעם חדש לכל ימות השבוע.
מצפים כבר לשבת המלכה? כנסו לבחור מתכונים מושלמים לשבת אצלי באתר פודיק!