מעטפת מלאה לעולים החדשים בנתניה צילום: נתניה נט 

שדרוג משמעותי בליווי ומענה לעולים החדשים בנתניה

אגף הקליטה בעיריית נתניה מציע שירות חדשני לעולים החדשים, הכולל קשר ישיר, מוקד עירוני וליווי פרטני במגוון שפות – רוסית, צרפתית ואנגלית.

השירות מעניק סיוע, ייעוץ והכוונה במגוון תחומים: דיור, ארנונה, חניה, רווחה, מיסוי, מרכז שירות לתושב, מוקד עירוני ועוד. בנוסף, העולים זוכים לליווי פרטני מול משרד הפנים ומשרד הקליטה, בתחום החינוך, התעסוקה, הביטוח הלאומי, בנקים, קופות החולים ואף קבלת מידע על פעילויות פנאי, קהילה ותרבות.

חבר מועצת העיר הממונה על הקליטה, בוריס צירולניק: "אני שמח שהצלחתי לקדם פרויקטים רבים בשנה האחרונה, ביניהם השירות האישי והקו החם עבור עולים דוברי רוסית, שעכשיו יש להם כתובת ומענה לכל דבר. אמשיך לקדם את הפעילות למען העולים ולהיות אוזן קשבת לכל התושבים."

חברת המועצה ליאורה לוי, הממונה על הקליטה: "אני מאמינה בעשייה שמתרגמת לשירותים ממשיים. בזכות עבודה קרובה לשטח, אנחנו מזהים את הצרכים האמיתיים ופועלים מידית לתת מענה. קליטה איכותית היא לא סיסמה – זו אחריות יומיומית שאני לוקחת על עצמי, ומובילה שיתופי פעולה שמאפשרים לעולים להרגיש בבית כבר מהיום הראשון."

שירות לעולים דוברי צרפתית

סיוע, ייעוץ והכוונה בנושאים: ארנונה, דיור, חניה, רווחה, מיסוי, מרכז שירות לתושב, מוקד עירוני.
אשת קשר: לורנס מזל
📞 טלפון: 09-8341110
🗓 ימים: א'-ה' בין השעות 9:00-15:00 במשרדי אגף הקליטה: רח' סלומון 2, נתניה
לתיאום פגישה פרונטלית יש ליצור קשר מראש.

ליווי פרטני בתחומים 

משרד הפנים, משרד הקליטה, חינוך, משרד התעסוקה, ביטוח לאומי, רישוי, מיסוי, בנקים, קופות חולים, פעילויות פנאי, קהילה ותרבות.
אשת קשר: יעל ברוס
📞 טלפון: 054-5581758
🗓 ימים: א'-ה', מענה טלפוני בין השעות 9:00-14:00 במשרדי אגף הקליטה: רח' סלומון 2, נתניה
לתיאום פגישה פרונטלית יש ליצור קשר מראש.