פרסומת באנר עליון במדור קהילה המכללה האקדמית
 בי"ח לניאדו: הציון הגבוה ביותר בארץ בתחום חווית המטופל בית חולים לניאדו

בית החולים מנתניה זכה לציון הגבוה ביותר בארץ   88% שביעות רצון בקרב מטופלים ובני משפחותיהם 

סקר חווית המטופל שפרסם משרד הבריאות לשנת 2025 מציב את בית החולים לניאדו שבנתניה במקום הראשון בישראל בתחום חווית המטופל.
הדו"ח בחן מגוון רחב של פרמטרים בתחום השירות, בקרב מטופלים ובני משפחותיהם, כאשר לניאדו קיבל את הציון הגבוה ביותר - 88% שביעות רצון, הגבוה מבין כלל בתי החולים בארץ.

הסקר, שנערך בין נובמבר 2024 למרץ 2025, כלל מטופלים ממחלקות האשפוז השונות ובחן היבטים כגון: סביבה ותנאים פיזיים, מתן מידע רפואי, יחס אישי, תהליך השחרור, מאמץ הצוות במענה לשאלות ובקשות, ותחושת ביטחון ו"ידיים טובות".
הבדיקה נערכה בתקופת מלחמת "חרבות ברזל", שבה רבים מצוות בית החולים גויסו לשירות מילואים, דבר שהפך את ההישג למשמעותי במיוחד.

בריאות - בי"ח לניאדו: הציון הגבוה ביותר בארץ בתחום חווית המטופל

בהשוואה לסקר הקודם שנערך בשנת 2021, נרשם שיפור ניכר של 6% בציון חווית המטופל  - עלייה מ-82% ל-88%, שהציבה את לניאדו בראש טבלת שביעות הרצון הארצית.

גב׳ נועה למל, מנהלת היחידה לשירות וחווית המטופל בבית החולים, אמרה: “תוצאות הסקר הן פרי עבודה סיזיפית ומאומצת של כלל הצוותים – רפואה, סיעוד, מנהל ומשק. גם בתקופה מאתגרת במיוחד, תחת עומס רב ושירות מילואים נרחב, הצוות לא ויתר על סטנדרטים גבוהים של שירות, והתוצאות מדברות בעד עצמן.”

מנכ"ל בית החולים, נדב חן, בירך את הצוות ואמר: “מורשתו של מייסד לניאדו, האדמו״ר מצאנז, שמה את האדם במרכז. השירות למטופלים ולבני משפחותיהם הוא יסוד מהותי בעבודתנו. אנו נמשיך להשקיע בהכשרות, בסדנאות ובתשתיות, כדי לשמר את הרמה הגבוהה של שירות וחמלה לצד מצוינות רפואית.”