טיפוח גינה יום המעשים הטובים | צילום: יהושע לייב איביי מחזירה לתושבי נתניה בשבוע המעשים הטובים טיפוח גינה יום המעשים הטובים | צילום: יהושע לייב

עובדי מרכז הפיתוח והשרות של eBay הפועל בנתניה יערכו מגוון פעולות למען ילדים, אוכלוסיות מוחלשות ואנשים עם מוגבלויות 

טיפוח גינה יום המעשים הטובים | צילום: יהושע לייב

הפעולות שתערכנה השבוע כוללות סדנת צחוק לאנשים מבוגרים עם מוגבלויות עם פיזיות, עבודות גינון במרכז יום לאנשים עם ליקויי התפתחות שכלית, הרצאת חשיבה חיובית לאנשים עיוורים ולקויי ראיה, רכישת מארזי פסח לשורדי שואה בנתניה, הפעלות לילדי מתנ"ס רמת דורה ושדרוג חדר המשחקים בפנימיית יום נתניה.

עדי סיצ'וק, מנהלת חווית עובד, אופרציה וההתנדבות בקהילה של eBay ישראל: " כבכל שנה כחלק מיום מעשים טובים, אנו ממשיכים להתמקד בעיר בה ממוקמים משרדי החברה, נתניה .אנו מסייעים באמצעות הדרכות ותרומות של ציוד וכסף לאוכלוסיות השונות והמגוונות המרכיבות את העיר. כחלק מהמדיניות של eBay העולמית, אנו מקימים פעילות תרומה לקהילה לאורך כל השנה בכל רחבי הארץ, וזו הזדמנות מצוינת להודות לעובדי ועובדות החברה שנרתמים במספרים מרשימים גם ביום המעשים הטובים כמו לאורך השנה כולה".

במטה איביי ישראל באזור התעשייה פולג בנתניה פועל מרכז המו"פ של איביי העולמית שמפתח טכנולוגיות חדשניות לשיפור החוויה והיעילות של הקונים והמוכרים באתר. המרכז נמצא בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.