מתנדבי ידידים חילצו פעוטות שננעלו ברכב בנתניה תמונה: ארגון ידידים

נתניה: בפעם השניה בתוך זמן קצר, תינוק ננעל בשגגה ברכב וחולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים. בארגון שבים ומבקשים לשאת את מפתחות הרכב עליכם תמיד 

אתמול (ראשון) בסמוך לשעה 8:30 בבוקר תינוק כבן שנה וחצי ננעל ברכב בשגגה לעיני אימו, ברחוב יפתח גלעדי בנתניה ובסמוך לשעה 9:30 בבוקר תינוק כבן שנה ננעל ברכב בשגגה לעיני הוריו, ברחוב בוסל בנתניה. 

פנחס כהן - מתנדב ביחידת האופנועים, יחד עם מתנדבים נוספים נענו לקריאות  והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקות בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

פינחס מספר: "קיבלתי את הקריאה כשהייתי בביתי, ויצאתי במהירות רכוב על האופנוע של הארגון. בהגיעי, ראיתי את האם ועוברי אורח נוספים ליד הרכב כשהם נסערים. הרגעתי אותם ובתוך שניות פתחתי את הרכב, והתינוק שב לידי אמו. זו תחושה נפלאה לפתוח את השבוע עם חילוץ והצלת חיים. הנוכחים במקום הודו לי על החילוץ המהיר והמקצועי. לאחר המקרה המצער שארע בשבוע שעבר, שבו נפטרה הפעוטה שנשכחה ברכב, אנו מרגישים חדורי שליחות לסייע במקרים אלו ואנו עוזבים את כל עיסוקנו ויוצאים לחלץ".

נעם מספר: "התינוק נעל את עצמו על ידי לחיצה על שלט הרכב. הייתי בביתי באמצע עבודה כשהתקבלה הקריאה ויצאתי מיד לסייע. הגעתי למקום ונוכחתי לראות שמדובר ברכב גבוה ומתאגר לפתיחה. יחד עם עומר, בעבודת צוות ושיתוף פעולה הצלחנו למשוך את כפתור הנעילה ולחלץ את הילד שפרץ בבכי. בני המשפחה הודו לנו והחמיאו לנו על הסיוע המהיר."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית