למרות המלחמה עדי ויוסף התחתנו במועד המתוכנן (וידאו) צילום: דובר צה"ל

עדי ממן מנתניה תכננה להתחתן עם יוסף. אלא שהמלחמה פרצה ויוסף גויס למילואים. בקיסריה הכינו להם חתונה מרגשת במועד המתוכנן

עדי ממן, בת 23 מקרית השרון בנתניה ויוסף רוטנברג, בן 24 תושב הקריות, תכננו כבר לפני כחצי שנה להתחתן ב-13.11 בקריות. אלא שיוסף גויס למילואים ושבועיים לפני החתונה הבינו עדי ויוסף שהמערכה ארוכה והחתונה המתוכננת לא תתקיים "היינו אמורים להתחתן באולם בקריות ובעלי גויס למילואים, בפיקוד העורף. בהתחלה לא חשבנו על זה כי המלחמה העסיקה אותנו ואז הבנו שהמערכה ארוכה ושבועיים לפני החתונה חשבנו על הרעיון של לעשות את זה בבסיס. יוסף פנה לסמג"ד ולאחר כמה טלפונים החברה לפיתוח קיסריה בשיתוף בית הכנסת המרכזי של היישוב החליטו שהם מפיקים לנו את האירוע" אמרה עדי בהתרגשות והוסיפה "אני לא מבינה איך זו הפעם הראשונה שהם מארגנים כזה אירוע. הם הפיקו אירוע מושלם. דאגו לנו לחופה יפהפיה, זר פרחים, תקליטן וכמובן לאוכל"

מהחברה לפיתוח קיסריה נמסר כי הם הפיקו עבור הזוג המאושר את האירוע באהבה גדולה ולגמרי בהתנדבות. נרתמו ספקים רבים החל משירותי גרפיקה, DJ, דרך צילום, אוכל ועוד – כולם התגייסו כאיש אחד כדי לשמח את הזוג הטרי, וללא כל תמורה.
רויטל גורדון, מנהלת שירות וקהילות בחפ"ק, שניצחה על הפקת החתונה הביעה הערכה רבה וביקשה להודות לכל אחת ואחד שבזכותם נישאו יוסף ועדי.

פעילות קהילתית - למרות המלחמה עדי ויוסף התחתנו במועד המתוכנן (וידאו)

"היתה אמורה להיות לנו חתונה של 400 מוזמנים, אבל אני פחות אוהבת אירועים גדולים וממש אהבתי את הקונספט, למרות שהיה קצת קשה שהגיעו רק המשפחה הקרובה וחיילים אבל היה מקסים ומרגש ואני מקווה לשמוע בשורות טובות, שהחיילים יחזרו בשלום והחטופים יחזרו אלינו במהרה".