ערב גיבוש והוקרה למתנדבי ארגון ידידים סניף נתניה ארגון ידידים

ערב גיבוש והוקרה לכ-150 מתנדבי ארגון ידידים בסניף נתניה, הפועלים ללא הפסקה בסיוע ועזרה לתושבי העיר, בבתים ובדרכים

הערב המושקע התקיים באולם "תפארת פנחס" בנתניה. המתנדבים נהנו מקבלת פנים מיוחדת, שכללה ארוחת ערב מפנקת. במהלך הערב הופיע בפני המשתתפים האמן הסטנדאפיסט דרור גבע, המופיע תחת שם הבמה - איציק סאסא. לאחר מכן נערך טקס הענקת תעודות הוקרה לבעלי התפקידים בסניף, וכן חלוקת תעודות למתנדבים ומתנדבות מצטיינים.

את הערב כיבדו בנוכחותם, מנכ"ל האגון - ישראל אלמסי, סמנכ"ל הארגון - לייזי שטרן, מנהל מחוז מרכז - דניאל הלוי, מנהל מרחב שרון - יוסף עמר וחבר מועצת העיר - ר' יוסי ביטון. בסיום האירוע, כל משתתף ומשתתפת קיבלו שי צנוע, מטען נייד ממותג ידידים, בכדי שהמתנדבים יוכלו להטעין אנרגיה בצורה נוחה ומהירה וימשיכו לסייע בכל שעה.

מנכ"ל הארגון ישראל אלמסי: שיבח את המתנדבים וציין כי "אחוזי ההתנדבות בנתניה הם מהגבוהים בארץ. לב ליבו של הארגון הוא כל אחת ואחד מכם המתנדבים היושבים פה, אתם שנותנים ותורמים בכל שעות היממה, ובכל מזג אוויר. תודה לכולכם, גאה בכם".

מנהל סניף נתניה אהרון כהן: "אני שמח לראות את כולכם כאן יחד איתנו ,אני נרגש ונפעם בכל פעם מחדש מרוח ההתנדבות והמסירות שיש בכל אחד ואחת מכם. אתם מטעינים אנרגיות וכוח רב בכל מקום שאתם נמצאים בו. החסד והנתינה מורגשת במיוחד בסניף נתניה - המתנדבים היקרים שלנו שפועלים ומונעים אסונות מידי יום ביומו בחילוצי תינוקות ובהושטת יד לתקועים בדרכים. ידידים = יד ועוד יד שמושטת לעזרה, לפינוי ולחילוץ. זה הזמן והמקום להודות ולהוקיר לכם אלפי תודות על זמן יקר, על כך שאתם עוצרים הכל וניגשים לסייע, נותנים עוד כוח ואהבת חינם לטובת האחר. הערב הזה הוא ערב שכולו עבורכם. תודה שאתם חלק גדול מארגון עצום מעריך כל אחד ואחת מכם".

חבר מועצת העיר ר' יוסי ביטון: "זו זכות שלנו להוקיר תודה למפעל העצום הזה, אנחנו גאים מאוד לארח את ערב ההוקרה בעירנו. חייבים לשבח ולברך את המתנדבים והמתנדבות על עבודתכם החשובה ללא כל תמורה."

מנהל המרחב יוסף עמר יחד עם מנהל הסניף אהרון כהן העניקו לחבר מועצת העיר תעודת הוקרה על שיתוף הפעולה ועל תרומתו המכובדת לערב הגיבוש וההוקרה. כמו כן, התודה והברכה לכנרת מנטין מנהלת אגף רובעים ושכונות, לקייטרינג "מאמא" על האוכל המפנק, לשחר פלד - בסד טכניק, לחן דגה ואור סעדה על ההגברה, דרור גבע על ההופעה המוצלח. לצוות ההפקה: אור סעדה - אחראי בית המתנדב, גלית בר, שלום כמיסה, חן דגה, דלית סטולר אריאלי ויצחק צחי הראל.